شنبه 2 اردیبهشت 1385

توضيح حميدرضا ترقي در خصوص ديدار سران موتلفه و مشاركت، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۰۲‬


" حميدرضا ترقي " رييس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي در دفاع از ديدار اخير سران مشاركت و موتلفه ، اين دو حزب را در در صحنه‌سياسي كشور "اثر گذار و تعيين‌كننده " دانست.

ترقي در مطلبي كه در شماره روز شنبه هفته‌نامه "شما" چاپ‌ شده‌است، افزود:
موتلفه و مشاركت ، دو جريان قوي سياسي را نمايندگي مي‌كنند.

رييس مركز سياسي موتلفه همچنين خاطرنشان كرد كه ديدار دو حزب، حاكي از تحولي مهم در معادلات و آرايش سياسي داخلي است.

اين فعال سياسي عدم انعكاس مشروح مذاكرات اين ديدار در رسانه‌ها را موجب بعضي سوء برداشت‌ها دانسته و به انتقاد از كساني پرداخته‌است كه ديدار اين دو حزب را به مذاكره ايران و آمريكا تشبيه كرده‌اند.

ترقي در نوشته خود با بيان اينكه " عده‌اي آنچنان به رقباي سياسي بدبين هستند كه حتي شنيدن حرفشان را مذموم مي‌پندارند" تصريح كرد: حزب موتلفه اسلامي بر اين باور است كه گروههاي سياسي بايد در محيطي آرام و بدور از تنش و تخريب پيرامون مسايل مهم سياسي و منافع كشور تضارب آراء داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير سياسي موتلفه خاطرنشان كرد كه "به سخره گرفتن اين نوع تحركات سياسي كه نمود بلوغ و سلامت سياسي احزاب كشور است، ناشي از ضعف و به هم ريختگي تحليل‌هاي غلط سخره گيرنده و نه ضعف تعامل‌كنندگان است." ترقي " ايجاد جامعه اسلامي نمونه " و " ارايه الگوي تحزب اسلامي مورد تاييد ولايت " را از اصول و مباني فكري موتلفه دانسته و تاكيد كرده است كه نبايد تصور شود كه مفهوم اين نوع تعاملات ، عدول از اين اصول و آرمان‌هاست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توضيح حميدرضا ترقي در خصوص ديدار سران موتلفه و مشاركت، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016