شنبه 9 اردیبهشت 1385

مشاركت در انتخابات خبرگان از مجمع روحانيون مبارز و مجمع محققين و مدرسين حمايت مي‌‏كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت كه در صورت تحقق حداقل خواسته‌‏هاي حزب متبوع وي، اين حزب از نامزدهاي مجمع روحانيون مبارز و مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبري حمايت خواهد كرد.
مصطفي درايتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، از ديدار و گفت‌‏وگوي جبهه مشاركت ايران اسلامي با مجمع روحانيون مبارز به منظور ائتلاف در انتخابات مجلس خبرگان رهبري استقبال كرد و اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبري به دليل محدوديتي كه وجود دارد، به طور معمول مجمع روحانيون مبارز و مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم پيشگام مي‌‏شوند و گروه‌‏هاي ديگر اصلاح‌‏طلب از آنها حمايت مي‌‏كنند.
وي افزود: جبهه مشاركت ايران اسلامي نيز ديدگاه‌‏هاي خود را با مجمعين در ميان مي‌‏گذارد و در صورت تحقق حداقل خواسته‌‏هايش از نامزدهاي مجمعين حمايت مي‌‏كند و نيازي به ارايه فهرست مستقل نمي‌‏بيند.
درايتي تصميم مجمع روحانيون مبارز براي ديدار و گفت‌‏وگو با گروه‌‏هاي هجده‌‏گانه اصلاحات را ارج نهاد.
وي با بيان اينكه جبهه مشاركت ايران اسلامي مدت‌‏هاست كه برنامه‌‏ريزي براي حضور در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را آغاز كرده است، افزود: شوراهاي اسلامي شهر و روستا هم گسترده‌‏تر از خبرگان است و هم وظايف متفاوتي دارد بنابراين جبهه مشاركت حضور جدي‌‏تري در اين انتخابات خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درايتي گفت كه جبهه مشاركت ايران اسلامي تاكنون در مورد ائتلاف با ساير احزاب به منظور حضور در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا تصميمي نگرفته است.

Copyright: gooya.com 2016