پنجشنبه 18 خرداد 1385

رهبر جمهوری اسلامی اخلال در سخنرانی هاشمی را خطرناک دانست، جمهوری اسلامی

آفتاب: روزنامه جمهوری اسلامی روز پنجشنبه خبر داد که آيت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری، اخلال در سخنرانی هاشمی رفسنجانی در مراسم بزرگداشت قيام ۱۵ خرداد که در حرم حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد را اقدامی خطرناک دانستند و معتقدند بايد با عوامل اين جريان برخورد قاطعانه شود. جمهوری اسلامی تاکيد کرده است: اين مطلب را ايشان به آقای هاشمی رفسنجانی گفته اند.

اين روزنامه همچنين خبر داده است که جمعی از دانش پژوهان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی که زير نظر آيت الله مصباح يزدی اداره می شود , از اينکه تعدادی از افراد منتسب به اين موسسه اقدام به اخلال در سخنرانی آيت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم ۱۵ خرداد کرده اند بشدت ناراحت هستند . اين افراد می گويند اين موسسه بايد اعتبار علمی خود را حفظ کند و با طرد کردن افراد وابسته به جريان های سياسی , پاکسازی شود تا بتواند به راه خود برای خدمت به اسلام و انقلاب ادامه دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جمهوری اسلامی همچنين در سرمقاله روز پنجشنبه خود آورده است: اين حادثه نشان می دهد که دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به ستون ها و شخصيتهای انقلاب بوده و اين حرکت سرآغاز يک توطئه شوم است که به يک فرد ختم نشده و هدف های ديگری را نيز در دستور کار خود دارد.
البته هرچند مراکز حوزوی با صدور اطلاعيه هايی اين حرکت شوم را محکوم کردند ولی بنظر می رسد بايد اقدام جدی تری برای خشک کردن ريشه اين گونه حرکتهای ضدانقلابی انجام شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رهبر جمهوری اسلامی اخلال در سخنرانی هاشمی را خطرناک دانست، جمهوری اسلامی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016