دوشنبه 29 خرداد 1385

رفسنجانی در ديدار با جمعی از نمايندگان مجلس: بعيد می دانم ضرورتی برای حضورم در انتخابات خبرگان باشد، ايرانيوز

هاشمی رفسنجانی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جمعی از نمايندگان مجلس پيرامون شرکت يا عدم شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:بعيد می دانم ضرورتی برای حضورم در اين انتخابات باشد. ولی هنوز به يقين نمی توانم درباره حضور ياعدم حضورم صحبت کنم.


ميرعابد فتاح نماينده اروميه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ايرانيوز درخصوص اين جلسه که بيش از ۶۰ نفر از نمايندگان مجلس حضور داشتند، گفت: آقای هاشمی از اتفاقات اخيری که مخصوصاً درجلسه سخنرانی ايشان در قم رخ داده بود. دلگير بودند و بانمايندگان درد دل کردند.

وی افزود: درباره انتخابات خبرگان نيز آقای هاشمی گفتند که بعيد می دانم ضرورتی برای حضورم در اين انتخابات باشد. ولی هنوز به يقين نمی توانم درباره حضور ياعدم حضورم صحبت کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتاح به نقل از هاشمی رفسنجانی گفت: در انتخابات رياست جمهوری احساس کردم که با توجه به شرايط بايد حضور داشته باشم. اما چون خبرگان امری جمعی است، بعيد می‌دانم همان ضرورت وجود داشته باشد.

فتاح گفت: درنهايت آقای هاشمی اتخاذ تصميم نهايی را به بررسی شرايط درايام آتی موکول کردند.

در اين ديدار که حدود ۲ ساعت به طول انجاميد قبل از هاشمی رفسنجانی تعدادی از نمايندگان نظرات خود را درخصوص مسائل جاری کشور و اغتشاشات در برنامه سخنرانی هاشمی ارائه کرده‌اند.

Copyright: gooya.com 2016