دوشنبه 9 مرداد 1385

سخنگوی قوه‌ی قضاييه: علت فوت اکبر محمدی هنوز اعلام نشده است، ايسنا

- حکم اعدام يکی از متهمان حادثه‌ی تروريستی جاده بم – کرمان اجرا می‌شود

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی

سخنگوی قوه‌ی قضاييه از صدور حکم اعدام برای يکی از متهمان حادثه تروريستی جاده‌ی بم – کرمان خبر داد و گفت: اين حکم در محل وقوع جنايت اجرا خواهد شد.

جمال کريمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: تنها فردی که در رابطه با جنايت سه راهی بم- کرمان دستگير شده بود و در جنايتی در سيستان و بلوچستان نيز مشارکت داشت، از سوی مجتمع جرايم امنيتی به اعدام محکوم شد که اين حکم در محل وقوع حادثه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: شايد اين فرد با حادثه‌ی تاسوکی نيز در ارتباط بوده باشد.

سخنگوی قوه‌ی قضاييه با اشاره به فوت اکبر محمدی در زندان درباره‌ی علت اين واقعه گفت: هنوز علت فوت وی مشخص نيست و بايد منتظر نظر پزشکی قانونی باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريمی‌راد اظهار داشت: اين زندانی قبل از فوت تا ساعت ۷ عصر تحت مراقبت پزشک بهداری زندان بوده و خودش عنوان کرده که حالش خوب است و پزشک نيز اين مساله را تاييد کرده است.

وی درباره‌ی ارتباط فوت اکبر محمدی با مساله اعتصاب غذا يادآور شد: طبق آنچه رييس زندان به من اعلام کرده وی مدعی بوده از سوم مرداد به بعد اعتصاب غذا داشته اما آب و چای می‌خورده است. در نهايت اين فرد مدعی بوده که در اعتصاب غذا به سر می‌برده است اما بايد منتظر پزشکی قانونی بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی قوه‌ی قضاييه: علت فوت اکبر محمدی هنوز اعلام نشده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016