یکشنبه 2 مهر 1385

فرازهائی از سخنان احمدی نژاد در ملاقات خصوصی با خانواده های کارکنان دفتر حفاظت منافع ايران در واشنگتن، در هتلی در نيويورک، امضا محفوظ

آقای احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران در سفر اخير خود به آمريکا تلاش کرد که افکار عمومی مردم آن کشور را تحت تاثير مواضع خود قرار دهد. اينکه در رسيدن به اين هدف خود چقدر موفق بوده نياز به گذشت زمان دارد. در اين ميان آشنائی با برخی افکار و ديدگاه هايش که در شهر نيويورک مطرح شده خالی از ضرر نيست. او در روز پنجشنبه سی ام شهريور ماه در ملاقات خصوصی با خانواده های کارکنان دفتر حفاظت منافع ايران در واشنگتن – که برای ديدن رئيس جمهور به هتلی در نيويورک رفته بوده اند - مطالب زير را اظهار داشته است:
"اينها (خارجيها) که در اينجا هستند گيج می خورند. آنها را به راه جمهوری اسلامی بياوريد. ديپلماتهای خارجی ميخواهند از شما الگو برداری کنند. اين امکان را به آنان بدهيد. شما جائی هستيد که ۹۹۹ تا از ۱۰۰۰ تا ماشين به دره ميروند. شما نبايد با دنباله روی از آنان به ته دره برويد. اينجا آخر دنيای مادی است. آخر خط جلوه شهوات و دنيا طلبی است. اينجا صيانت کردن از اسلام ناب سخت است اما اجر زيادی دارد.
الان مواضع جمهوری اسلامی ايران در جهان انعکاس زيادی يافته است. در استانهای دور دست ونزوئلا که به تازگی رفته بودم شعارهای جوانان تهرانی را ميدادند. آنها سرخپوست بودند. الله اکبر نمی گفتند اما شعارهايشان به نوعی شبيه به مردم ايران بود. شما اينجا الگو باشيد. عزيز باشيد و ازين فرصتی که خدا به شما داده است به بهترين نحو استفاده کنيد."
آقای احمدی نژاد خطاب به خانمها گفته است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"من از خانمهای کارمندان که اينجا حضور دارند تشکر می کنم. شما الگوی فرهنگ اسلامی را ترويج دهيد. مواظب باشيد آقايانتان چپه نکنن (منحرف نشوند)! کار شما يسيار سخت است."

Copyright: gooya.com 2016