دوشنبه 6 آذر 1385

عبدالله نوری: در ائتلاف اصلاح‌‏طلبان شرکت ندارم و مشاوره نمی‌‏دهم، ايلنا

عطريانفر: يکی از گزينه‌‏های ما برای مديريت شهر تهران قاليباف است


تهران- خبرگزاری کار ايران

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: يکی از گزينه‌‏های اصلاح‌‏طلبان برای استقرار و بقای تيم حاکم بر شورا، شخص قاليباف است.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محمد عطريانفر در جمع خبرنگاران درخصوص ائتلاف کارگزاران با حاميان قاليباف، گفت: به نظر من بعيد است چنين ائتلافی به وجود آيد.
وی در خصوص ترکيب شورای شهر آينده تهران گفت: پيش بينی می‌‏شود شورای شهر آينده در وضعيت معتدل و متعادلش متشکل از سه گروه حاميان قاليباف، برخی اصلاح‌‏طلبان و طرفداران احمدی‌‏نژاد باشد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص ارتباط اين حزب با محمدباقر قاليباف، گفت: بنده به لحاظ شخصی عملکرد قاليباف را موفق می‌‏دانم و تأييد می‌‏کنم، اما اينکه در آينده چه خواهد شد، به ترکيب اعضای شورا بستگی دارد.
وی افزود: اگر موفقيتی برای ائتلاف اصلاح‌‏طلبان در انتخابات آينده به وجود آيد و آنها بتوانند شورای موفقی را در دست داشته باشند، به طور قطع يکی از گزينه‌‏های آنها برای استقرار و بقای تيم حاکم بر شورای شهر، شخص قاليباف خواهد بود چرا که اصلاح‌‏طلبان عمدتاً برای بقای مديريت اعتبار قائل‌‏اند. اگر مديريتی در شهر بتواند استمرار پيدا کند موفقيتش ادامه خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عطريانفر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسيد برخی معتقدند قاليباف فردی است که می‌تواند در برابر رييس‌جمهور فعاليت کند، گفت: بنده اين صحبت را به هيچ عنوان درست نمی‌‏دانم، رييس‌جمهور کار خود را می‌کند و شهردار فعلی نيز چنين می‌‏کند. آنچه مورد نظر اصلاح‌‏طلبان است اين است که تهران را از اين همه فلاکت نجات دهد.
عبدالله نوری نيز در حاشيه اين مراسم در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، در پاسخ به اين سوال که آيا در ائتلاف اصلاح‌‏طلبان شرکت می‌‏کند و مشاوره‌‏ای به آنها می‌‏دهد، گفت: در ائتلاف اصلاح‌‏طلبان شرکت ندارم و مشاوره‌‏ای هم نمی‌‏دهم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله نوری: در ائتلاف اصلاح‌‏طلبان شرکت ندارم و مشاوره نمی‌‏دهم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016