شنبه 31 فروردین 1387

حمايت "اعتماد ملی" از نامزدهای اصلاح طلب در سراسر کشور و ۱۰ کانديدا در تهران، مهر

حزب اعتماد ملی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هشتم با صدور بيانيه ای اعلام کرد: در اين مرحله از انتخابات از کانديداهای اصلاح طلب در سراسر کشور و از جمله ده کانديدای اصلاح طلب در حوزه انتخابيه تهران ، ری ، شميرانات و اسلام شهر حمايت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از بيانيه حزب اعتماد ملی به مناسبت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است : اکنون که در آستانه مرحله دوم انتخابات قرار گرفته ايم ، حزب اعتماد ملی در اين مرحله از انتخابات از تمامی کانديداهای اصلاح طلب حمايت می کند.

درادامه اين بيانيه آمده است: حزب اعتماد ملی با استناد به تاکيدات بنيانگذار عظيم الشان انقلاب مبنی بر حضور سليقه های مختلف در انتخابات و در شرايطی که فضای خاص سياسی برخی بزرگان اصلاح طلب را از حضور در عرصه رقابت ها منصرف کرد، از کانديداهای خود درمرحله اول انتخابات حمايت کرد وحال از کانديدا های اصلاح طلب درسراسر کشور و ازجمله ده کانديدای اصلاح طلب درحوزه انتخابيه تهران، ری، شميرانات و اسلام شهرحمايت خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حزب اعتماد ملی از آحاد ملت شريف ايران دعوت می نمايد در مرحله دوم انتخابات با حضور گرم و شکوهمند خود راهيابی اين فرزندان معنوی امام راحل (ره) و خدمتگذاران صديق مردم را به خانه ملت رقم زنند و با عزم اصلاح گرايانه شان به تشکيل اقليتی منسجم و فعال از اصلاح طلبان در مجلس هشتم شورای اسلامی ياری رسانند تا خانه ملت نيز بازتاب کليه خواست ها و مطالباتی باشد که در سطح جامعه در جريان است و اين خواسته ها توسط نمايندگان اصلاح طلب مجال بروز و ظهور و تحقق يابد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت "اعتماد ملی" از نامزدهای اصلاح طلب در سراسر کشور و ۱۰ کانديدا در تهران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016