شنبه 31 فروردین 1387

عبدالله رمضان‌زاده: در هر جايی که امکان رقابت داشته‌ايم، پيروز شده‌ايم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: سياسی


عبدالله رمضان‌زاده گفت: در انتخابات مجلس در هر جايی که امکان رقابت داشته‌ايم، پيروز شده‌ايم و برد با ما بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خراسان، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در جمع اصلاح‌طلبان مشهد با بيان اين مطلب افزود: ما بايد برويم دست مردم را هم ببوسيم تا در انتخابات شرکت کنند و منتی هم به سر مردم نمی‌گذاريم اما واقعيت اين است در هر جايی که امکان رقابت داشته‌ايم، پيروز شده‌ايم و برد با ما بوده است.

وی اظهار داشت: فکر می‌کنم نکته‌ای که در ذهن همه ما مشترک باشد، اين است که در عين اين‌که علاقه‌مند به شرکت در انتخابات هستيم، دغدغه‌ای درونی داريم و آن اين که در شرايطی که برخی صالحان ما را رد صلاحيت می‌کنند، عده‌ای می‌گويند اگر بياييد هم نمی‌گذاريم، چرا می‌آييد؟ و در آن زمان هم که آمده بوديد و قدرت را در اختيار داشتيد کاری انجام نداديد، چرا بايد در انتخابات شرکت کنيم؟

رمضان‌زاده در پاسخ به اين پرسش مدعی شد که اين حضور برای اين است که کشور در خطر است.

وی مجددا با طرح اين پرسش که در چنين شرايطی بايد چه کار کرد؟ گفت: نمی‌شود نشست و دست روی دست گذاشت؛ چرا که معتقديم کشور تنها متعلق به بعضی‌ها نيست و انقلاب فقط مال آنها نبوده است.

رمضان‌زاده با بيان اين که "برخی می‌خواهند که ما نباشيم" ابراز عقيده کرد: معتقدم دست‌هايی در کار است و می‌خواهد محرم‌ها که همان مردم ايران هستند، در مراکز تصميم‌گيری حضور نداشته باشند.

رمضان‌زاده هم‌چنين با انتقاد از اوضاع اقتصادی کشور، نحوه‌ هزينه‌کردن حساب ذخيره ارزی را مورد پرسش قرار داد.

وی در ادامه با بيان اين که نبايد به مردم وعده غيرقابل انجام داد، گفت: در اول دولت آقای خاتمی ‌‌١٩ ميليون ايرانی از گاز شهری استفاده می‌کردند که در هشت سال دولت اصلاحات به ‌‌٥/٣٩ ميليون نفر رسيدند؛ زيرا پروژه عظيم پارس جنوبی و عسلويه انجام شد و ما توانستيم در سايه يک سياست خارجی مدبرانه امکانات بين‌المللی را نيز فراهم کنيم؛ اما زمان تحويل دولت گفتيم ‌‌٥ فاز را شروع کرديم که سه فاز را به بهره‌برداری رسانده‌ايم و شما می‌توانيد تا سال ‌‌١٣٩٠ تعداد اين فازها را با توجه به فراهم بودن امکانات به ‌‌٢٠ فاز افزايش دهيد که اگر اين کار صورت گيرد، می‌توانيم به اندازه درآمد نفتی کشور از گاز و پتروشيمی نيز درآمد داشته باشيم با وجود اين که ‌آن زمان قيمت نفت خيلی پايين بود اما به علت بعضی سياست‌ها و فشارهای بين‌المللی شرکت‌های خارجی پروژه را ترک کردند و نتيجه آن در زندگی مردم همان چيزی شد که زمستان سال گذشته شاهد آن بوديم اما چيز ديگری اعلام شد.

وی در بخش ديگر سخنانش با بيان اين که در شرايط دشوار حتی يک صدا هم که بتواند از نابسامانی‌های جدی جلوگيری کند، ارزشمند است گفت: بايد تلاش کرد افرادی به مجلس راه پيدا کنند که موثر باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت هم‌چنين با انتقاد از کسانی که عنوان می‌کنند مردم از اصلاح‌طلبان رويگردان شده‌اند، تصريح کرد: شما که چنين ادعا می‌کنيد اين گوی و اين هم ميدان؛ نيروهای اصلاح‌طلب رد صلاحيت نشوند، صدا و سيما را هم نمی‌خواهيم، اما به ما دو تا روزنامه بدهيد تا ما با آن حرف‌هايمان را بزنيم، بعد ببينيم مردم به چه کسی رای می‌دهند و ببينيد مشارکت مردم را به بالای ‌‌٦٠ درصد می‌رسانيم يا نه؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضان‌زاده افزود: ما برای اينکه خطر امنيتی را نيز از کشور رفع کنيم بايد مردم را به پای صندوق‌های رای بياوريم.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی در ادامه با انتقاد از آن‌چه آن را عوام فرض کردن مردم خواند، افزود: طبق برنامه چهارم، تورم امسال بايد به زير ‌‌١٠ درصد می‌رسيد چرا که برنامه بوده و سند چشم‌انداز ‌‌٢٠ ساله است که به امضای مقام معظم رهبری هم رسيده اما چرا عمل نشد؟

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله رمضان‌زاده: در هر جايی که امکان رقابت داشته‌ايم، پيروز شده‌ايم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016