جمعه 22 تیر 1386

مشاور ارشد احمدی نژاد از احتمال تکرار نشست احمدی نژاد با اقتصاددانان خبر داد، ايرنا

تهران،ايرنا ‪۸۶/۰۴/۲۲‬

"سيد مجتبی ثمره هاشمی" مشاور ارشد رييس جمهوری، نشست روز گذشته رييس جمهوری با منتقدان اقتصادی دولت، را صميمی، سازنده و صريح خواند و از احتمال تکرار آن در آينده خبر داد.


‪ ۵۷‬تن از اقتصاددانان ‪ ۲۱‬خردادماه باانتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رييس جمهوری، انتقادات خود را از سياست‌های اقتصادی دولت نهم بيان کردند و رييس جمهوری نيز پس از انتشار اين نامه، از گفت و گو با اين منتقدان برای شنيدن نقطه نظرات آنان استقبال کرد.

بدنبال استقبال رييس جمهوری، عصر روز پنج شنبه(ديروز) جلسه‌ای باحضور رييس جمهوری و تيم اقتصادی دولت و همچنين امضاکنندگان اين نامه برگزار شد و در اين جلسه صميمی و کارشناسانه که اکثر قريب به اتفاق امضاکنندگان نامه حضور داشتند و بيش از ‪ ۶‬ساعت و ‪ ۳۰‬دقيقه بطول انجاميد، کارشناسان اقتصادی ديدگاه‌های خود را با رييس جمهوری در ميان گذاشتند.

ثمره‌هاشمی که بعنوان مشاور ارشد رييس جمهوری در نشست روز گذشته رييس جمهوری با منتقدان اقتصادی حضور داشت ، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سياسی ايرنا، افزود: دراين جلسه عموم مسائل مطرح شده درنامه اقتصاددانان بصورت حضوری مطرح شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ثمره هاشمی افزود: در اين نشست، اقتصاددانان ديدگاهها و نظرات خود را مطرح و رييس جمهوری و تيم اقتصادی دولت نيز نظرات خود را بيان کردند.

مشاور ارشد رييس جمهوری با تاکيد بر اينکه در اين نشست يک هم انديشی خوب بين رييس جمهوری و تيم اقتصادی دولت با منتقدان اقتصادی ايجاد شد، گفت : پيشنهاد شد که در نشست‌های تخصصی که در آينده در وزارت خانه‌ها و دستگاههای اقتصادی دولت با حضور اقتصاددانان برگزار خواهد شد،موضوعات بصورت ريز و تخصصی مورد بررسی قرار گيرد.

ثمره هاشمی همچنين در پاسخ به سوالی درخصوص بيانيه اقتصاددانان که در پايان اين نشست قرائت شد، گفت: اين بيانيه خلاصه‌ای از نامه منتشر شده از سوی اقتصاددانان بود که در اين نشست قرائت شد و نسخه‌ای از آن نيز به رييس جمهوری تقديم گرديد.

Copyright: gooya.com 2016