پنجشنبه 18 مرداد 1386

احمد قصابان و احسان منصوری در بازپرسی: کليه اعترافات تحت شکنجه اخذ شده، اتهامات را قبول نداريم، اميرکبير

احسان منصوری و احمد قصابان برای انجام بازپرسی از بند ۲۰۹ زندان اوين به دادگاه انقلاب منتقل شدند. پس از مجيد توکلی که روز شنبه بازپرسی از وی در دادگاه انقلاب تهران انجام شد، احمد قصابان و احسان منصوری روز سه شنبه و چهارشنبه برای انجام بازپرسی در دادگاه انقلاب حضور يافتند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير، موسوی، بازپرس پرونده، از احمد قصابان و احسان منصوری خواسته در خصوص اتهاماتی نظير اقدام عليه امنيت ملی از طريق انتشار ۴ نشريه موهن در تاريخ ۱۰ ارديبهشت در دانشگاه اميرکبير با هدف تبليغ عليه نظام، توهين به مقدسات، توهين به مقام رهبری، توهين به مراجع تقليد و انکار حجاب به عنوان ضروريات دين، آخرين دفاع خود را ايراد نمايند.

دو دانشجوی ياد شده در حضور بازپرس پرونده با تاکيد بر اين که کليه اعترافات اخذ شده در خصوص اتهامات وارده تحت فشارها و اذيت و آزارهای شديد و شکنجه های غيرانسانی بوده و بازجويان وزارت اطلاعات ايشان را مجبور به اعتراف به عملی که مرتکب نشده اند نموده اند، اعلام کردند هيچ يک از اتهامات را قبول ندارند و اعترافات اخذ شده را فاقد وجاهت قانونی می دانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مجيد توکلی، احمد قصابان و احسان منصوری، سه دانشجوی دانشگاه اميرکبير، بيش از ۹۰ روز است که در بند ۲۰۹ زندان اوين تحت شديدترين فشارها و شکنجه ها در بازداشت به سر می برند و محسنی اژه ای، وزير اطلاعات، اعلام کرده تحقيقات از اين دانشجويان همچنان ادامه دارد.

Copyright: gooya.com 2016