یکشنبه 4 شهریور 1386

وزير علوم: برای مشخص شدن وضعيت دانشجويان بازداشتی اميرکبير بامسوولان ذيربط رايزنی می‌کنيم، ايسنا

ـ درباره شرايط سفراساتيد مصوبه جديدی نداشته‌ايم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


وزير علوم گفت: وزارت علوم برای مشخص شدن وضعيت دانشجويان بازداشتی اميرکبير در حال رايزنی‌های لازم با مسوولان ذيربط است و اميدواريم پرونده آن‌ها هرچه زودتر به نتيجه‌ نهايی‌ برسد.

مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در حاشيه ادای احترام هيات دولت به مقام شامخ بنيانگذار انقلاب اسلامی هم‌چنين با بيان اين‌که " يقين داشته باشيد در مورد دانشجويانی که آزاد شده‌اند نيز وزارت علوم و مسوولان دانشگاه اميرکبير تلاش کردند و نسبت به آزادی آن‌ها بی‌تفاوت نبودند" ادامه داد: اميدوارم نتيجه پرونده‌ دانشجويان بازداشتی باقی‌مانده نيز هر چه زودتر مشخص شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی هم‌چنين درباره آن‌چه اخيرا مبنی بر تصويب قوانين جديد از سوی وزارت علوم برای اساتيد دانشگاه در صورت تصميم به هرگونه سفر خارج از کشور و پر کردن فرم‌هايی مخصوص مطرح شده است، گفت: هيچ مصوبه‌ جديدی در اين ارتباط نداشته‌ايم و از سال‌ها قبل هميشه بوده و احتمالا يادآوری شده است.

وزير علوم در عين حال با بيان اين‌که " در مورد سفرهای زيارتی من نشنيده‌ام که چنين چيزی باشد" خاطرنشان کرد: خودم قبل از وزارت، وقتی برای شرکت در کنفرانس‌های علمی به خارج از کشور سفر می‌کردم اين فرم‌ها را پر می‌کردم و چيز جديدی نيست.

زاهدی درباره به کار برده شدن لفظ سفرهای زيارتی و سياحتی در خبر منتشر شده در اين زمينه، گفت: البته ما يک سهميه‌ جديدی از بعثه مقام معظم رهبری برای استادان دانشگاه گرفته‌ايم که شايد به خاطر آن باشد، ولی در جريان ريز آن نيستم چون اين مصوبه هميشه بوده است.

Copyright: gooya.com 2016