شنبه 7 مهر 1386

ایران وجود یک مرکز هسته ای مخفی را در این کشور تکذیب کرد

" جواد وعيدي"معاون امنيت بين‌الملل دبيرخانه شوراي عالي امنيت‌ملي خبر انتشار يافته درباره وجود يك مركز هسته‌اي مخفي در ايران را تكذيب كرد.

به گزارش ايرنا، معاون امنيت بين‌الملل دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كر، در حالي كه از سرگيري دور جديد همكاري‌هاي في مابين ايران و آژانس از يك طرف و حضور فعال و سازنده رييس جمهوري در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل درنيويورك از سوي ديگر، فضاي مثبتي ايجاد نموده و زمينه اتخاذاقدامات منفي و خصمانه عليه ملت ايران را در شوراي امنيت سازمان ملل از بين برده است، انتشار اخبار كذب‌ و اتهامي درآستانه برگزاري جلسه وزيران خارجه ۵+۱ در نيويورك ، صرفا با هدف ايجاد بهانه و مستمسكي براي برهم زدن فضاي مثبت ايجاد شده درباره حسن نيت و ابتكارات و مواضع سازنده جمهوري اسلامي ايران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روز پنجشنبه شورای ملی مقاومت، بازوی سیاسی سازمان مجاهدین خلق ایران در یک کنفرانس خبری در پاریس از وجود یک تاسیسات نظامی هسته ای در چند کیلومتری تاسیسات نطنز خبر داده بود. روز جمعه نیز دفتر ریاست جمهوری فرانسه، نیکولا سرکوزی اعلام کرد که تاسیسات نطنز برای مصارف نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و هدف برنامه اتمی ایران صلح آمیز نیست. دفتر سرکوزی بدون ذکر منبع خود گفت که مدارک محکمی برای این ادعای خود در دست دارد. 


دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ایران وجود یک مرکز هسته ای مخفی را در این کشور تکذیب کرد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016