دوشنبه 30 مهر 1386

سردار رادان: طرح امنيت اجتماعی راهی است که بازگشت ندارد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس پليس تهران بزرگ گفت: موضوع امنيت اجتماعی را همچون گذشته انجام می‌دهيم و طرح امنيت اجتماعی راه مقدسی است که بازگشت ندارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس سردار احمدرضا رادان امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: زنان پليسی که در برخورد با ناهنجاری‌ها و بدپوششی‌ها فعاليت می‌کنند، همچون مجاهد فی‌سبيل‌الله هستند و بدانند که اين کار آن‌ها در نزد خداوند با ارزش است.
وی با تشکر از يگان امداد پليس تهران در اجرای طرح امنيت اجتماعی گفت: بدانيد دستی که برای سرکوب اراذل و اوباش بلند شد، ‌در قيامت عزيز است.
فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ با بيان اين که به زودی باب جديد طرح امنيت اجتماعی آغاز می‌شود، گفت: علاوه بر اقدامات گذشته در طرح امنيت اجتماعی باب جديد اين طرح در آينده نزديک برای رضای خدا و مردم و نااميد کردن دشمنان آغاز می‌شود.
وی با تأکيد بر نيروهای پليس برای پاسداری از ارزش‌ها در مأموران گفت: اگر عناصری در بين شما هستند که قصد دارند زحمات شما را مخدوش کنند، بلافاصله آن‌ها را از خود دور کنيد زيرا اين گونه افراد ضمن اين‌که ارزش‌های شما را کم می‌کنند، بلکه افرادی هستند که در هيبت دزد بوده و بنابراين ضمن هوشياری در اين بخش از خود و افراد تحت امر خود مراقبت کنيد.
رئيس پليس تهران بزرگ با بيان اين‌که همه مأموران پليس بايد رفتاری توأم با ادب را سرلوحه کار خود کنند، خطاب به نيروهای تحت امر خود گفت: مردم ولی نعمت ما هستند بنابراين هر برخوردی که افراد با ولی نعمت‌های خود دارند، شما نيز بايد با مراجعه کنندگان خود داشته باشيد.
وی ادامه داد: اجرای طرح امنيت اجتماعی در سايه دعای خير مردم و خانواده‌های شهدا باعث شد تا پليس بيش از گذشته مورد لطف مردم قرار ‌گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رادان با تأکيد بر ضرورت هوشمندی نيروهای پليس در اجرای مأموريت‌های خود تصريح کرد: نيروی پليس بايد آنقدر هوشمند باشد که بداند در چه مکانی بايد مقتدرانه عمل کرده و کجا با مهربانی و عطوفت باشد و اگر اين هوشمندی در رفتار نباشد حتی اگر در روی کاغذ در مأموريت‌های خود موفق باشد، نمره خوبی از نظر مردم دريافت نمی‌کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار رادان: طرح امنيت اجتماعی راهی است که بازگشت ندارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016