سه شنبه 29 آبان 1386

عطريانفر: مجلس به اظهارات الهام واکنش نشان دهد، آفتاب

آفتاب- يک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از مسئولان عالی نظام و همچنين نمايندگان پارلمان خواست نسبت به مواضعی از نوع سخنان سخنگوی دولت واکنش نشان داده و به تکليف خود در برابر آن عمل کنند.

محمدعطريانفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياسی آفتاب درباره اظهارات الهام در خصوص اراده برخی جريانات برای انقلاب مخملی از طريق انتخابات و اشاره به آنچه وی «کارگزاران فاسد گذشته» خواند اظهارداشت.«به گمان من اين نوعی بيماری است که گريبانگير اعضای دولت است. متاسفانه از روزی که دولت نهم برسر کار آمد به جای اثبات خود و رسيدن به مسايل مردم، از زبان اجزاء و عوامل خود به تخريب ديگران مشغول بوده و متاسفانه سراسر اظهاراتشان نيز مشحون و مملو از شعار و اتهام است. اين حربه آدمهای ضعيف است و چون چيزی در چنته برای اثبات خود ندارند به تخريب و افترا زنی به ديگران می پردازند.»

وی افزود: «مردم اين افراد را به قدر کافی شناخته‌اند.در هر لباسی که باشند. تصور نکنند که عناوين حکومتی برای آنها در نزد افکار عمومی احترام می‌آورد. ملت ما مسئولان را از زاويه‌ای می‌نگرد که به خوبی خادم و خائن را تشخيص می‌دهند. اين شيوه سخن گفتن برازنده جايگاه دولتيان نيست.»

رئيس شورای سياستگذاری روزنامه‌های توقيف شده شرق و هم ميهن با ابراز ترديد نسبت به اينکه چنين تفکری بتواند انتخاباتی سالم را برگزار کند افزود: « به همين دليل است که جناح اصلاح‌طلب به همه رفتارهای اين دولت با ترديد می‌نگرد. اگر کسانی چشم تيزبين دارند می‌‌دانند که اين اظهارات سلامت انتخابات را خدشه‌دار می‌کند. مقامات و مسئولانی که بر دولت نظارت دارند مطلوب است که در مقام تنبه و آگاهی‌بخشی برآيند و تکاليف خود را در برابر اين نوع سخن گفتن انجام دهند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عطريانفر گفت: «نبايد اجازه داد کسانی برخلاف منويات رهبری سخن بگويند و با سخنانی به وحدت و انسجام لطمه بزنند.»

اين عضو حزب کارگزاران در پايان اظهارداشت: «علاوه براين می‌توان از اعضای پارلمان و نمايندگان مردم هم انتظار داشت که تکليف خود را برابر اين اظهارات مشخص نمايند.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطريانفر: مجلس به اظهارات الهام واکنش نشان دهد، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016