شنبه 3 آذر 1386

ناطق نوری نامزدی مجلس را نپذيرفت، آفتاب

آفتاب: سخنگوی جامعه روحانيت مبارز از دعوت تعدادی از اعضای جامعه روحانيت مبارز از ناطق‌نوری جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: دعوت از آقای ناطق‌نوری برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان يک طرح خاص، موضوع بحث جامعه روحانيت نبوده است ولی برخی از اعضای جامعه مدرسين، چنين تقاضايی را از ناطق نوری داشته‌اند.

مصباحی‌مقدم در حالی از اين درخواست سخن می‌گويد که در عين حال از پاسخ منفی ناطق‌نوری نيز خبر می‌دهد.

در همين راستا «سيد رضا اکرمی» عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز در خصوص لزوم حضور ناطق‌نوری در انتخابات، با استقبال از اين دعوت گفت: اکثر گروه‌ها و تشکل‌های سياسی مايلند برای انتخابات مجلس هشتم از افراد معتدل، با تجربه و خوش‌سابقه استفاده کنند تا مجلس شورای اسلامی کيک مجلس معتدل، سنگين و متين باشد.

اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی آفتاب با اشاره به رياست ناطق نوری در مجلس دوره چهارم و پنجم، افزود: ايشان چهره معتدل و محبوبی است به همين دليل برخی مايلند که آقای ناطق وارد مجلس شود تا مديريت مجلس هشتم را عهده‌دار شود.

وی افزود: از سوی ديگر به نظر می‌رسد که اکنون از آدم‌های سابقه‌دار و شناخته شده، کمتر استفاده می‌شود و اين موضوع برای کشور مناسب نيست بنابراين تلاش برخی بر اين است از وجود افرادی که به هر دليلی کناره‌گيری کرده‌اند يا مورد بی‌مهری واقع شده‌اند، استفاده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اکرمی همچنين در خصوص سرليستی در فهرست اصولگرايان گفت: مردم ديگر به سرليستی و امثال اين مسايل توجه نمی‌کنند، مردم به افراد شناخته شده و باسابقه رای می‌دهند. البته وجود اين افراد در ليست يک جناح بسيار موثر است اما به قول آقای ناطق نوری‌«نه به بار است نه به دار». يعنی معلوم نيست که ايشان قبول کند در انتخابات وارد شود که حالا از سرليست صحبت کنيم.

وی با اشاره به شايعاتی مبنی بر حضور خاتمی و روحانی در انتخابات گفت:‌ ابتدا بايد ديد که اين افراد حاضرند در عرصه انتخابات شرکت کنند يا نه. آيا داماد قصد ازدواج دارد که عروس بله را بگويد؟

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناطق نوری نامزدی مجلس را نپذيرفت، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016