سه شنبه 4 دی 1386

دبير کل حزب موتلفه: دوم خردادی ها ننگ حمايت از بيگانگان را از خود پاک کنند، مهر

دبير کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان جوزف ليبرمن سناتور آمريکايی مبنی بر حمايت از اصلاح طلبان گفت: دوم خردادی ها بايد ننگ حمايت بيگانگان را از خود پاک کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنبی حبيبی که در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، افزود: راديو فردا از رسانه های وابسته به سيا به افراطيون دوم خردادی رهنمود می دهد که شعار سلامت برگزاری انتخابات سردهيد و از آلان نتايج انتخابات را زير سئوال ببريد؛ بلافاصله عده ای در داخل ميتينگ می اندازند و شعار انتخابات آزاد و سالم می دهند در حاليکه برگزاری يک انتخابات سالم و آزاد منوط به عدم دخالت بيگانگان در سرنوشت داخلی ماست.

وی ادامه داد : دوستان اين تناقض را چگونه پاسخ می دهند؟ آيا آنها حرف بيگانگان راتکرار می کنند؟ آيا تا کنون انتخابات همه ساله در اين کشور که انواع جناح ها و تفکر ها در آن شرکت داشته اند و موفق به کسب اکثريت آرا شده اند آزاد و سالم نبوده است؟

حبيبی با ابراز گله از سخنان مطرح شده در همايش ائتلاف مردمی اصلاحات اظهار داشت: حمله به نهادهای قانونی نظام شايسته اين افراد نيست. امام (ره) بارها تکرار فرموده اند که ما بايد حريم نهادهای ناظر و مجری انتخابات را نگه داريم.

وی با نقد اين نکته که برخی معتقدند نيازی به احزار صلاحيت نامزدها نيست و اصل بر برائت است افزود: قانون انتخابات ورود عناصر وابسته به رژيم گذشته قاچاقچيان، مشهورين به فساد و فسق، گروه های وابسته به آمريکا و کسانی که مرتکب اختلاس و ارتشاء و غصب اموال مردم شده اند را از داوطلب نمايندگی مجلس محروم کرده است. آيا درست است اين مسائل نايدده گرفته شود و با تاکيد بر اصل برائت اجازه ورود به حساسترين مرکز تصميم گيری نظام به هر شخص ولو اشخاص فاقد صلاحيت داده شود؟ آيا اين افراد در تشکل های خود هر کس بيايد می پذيرند؟ و هيچ شرايطی برای عضويت نگذاشته اند؟ و اصل را بر برائت گذاشته اند؟

وی در ادامه افزود: در هر کشوری قانون برای انتخاب شوندگان شرايطی لحاظ کرده آيا با اين استدلال غير عقلايی آقايان ورود نامحرمان را به مجلس علی رغم وصيت امام (ره) امضا نمی کنند.

حبيبی به جملات محتشمی پور اشاره کرد و تصريح کرد: آيا نجات کشور به اين است که اجازه دهيم کسانی که اعتقادی به اسلام و نظام و انديشه های امام (ره) ندارند و وفاداری آنها به قانون اساسی مورد ترديد است يا مشخص است اعتقادی ندارند به مجلس راه پيدا کنند؟ اگر خدای ناکرده اين افراد به مجلس راه يابند چگونه می خواهند سوگند ياد کنند و از اسلام و نظام و قانون اساسی صيانت کنند آيا ميشود با تکيه بر اصل برائت مسئوليت ها را در جمهوری اسلامی به کسانی بدهيم که اهداف انقلاب را قبول ندارند و با آنها ضديت می کنند.

حبيبی در پاسخ به سئوالی در مورد جلسه آيت الله مهدوی کنی با جبهه متحد اصولگرايان و ديگر شخصيت های اصولگرا گفت: روند همگرايی در جبهه متحد اصولگرايی با شتاب پيش می رود. پشتيبانی جامعه مدرسين حوزه علميه قم و روحانيت مبارز و ديگر شخصيت های اصولگرا از جبهه متحد اصولگرايی باعث دلگرمی اصولگرايان در سراسر کشور شده است اکنون که بحث مصاديق مطرح است اين دقت وجود دارد که به فهرستی در تهران و سراسر کشور دست يابيم که در برگيرنده همه سلايق و علايق اصولگرايی باشد و ما صميمانه از اقدام حضرت آيت الله مهدوی کنی به هسم خود تشکر و امتنان داريم.

وی با اظهار خوشحالی از پذيرش آيت الله مهدوی کنی برای انتخابات ميان دوره ای خبرگان رهبری اظهار داشت: حضور حضرت آيت الله مهدوی کنی در انتخابات آينده و انشاء الله ورود ايشان به مجلس خبرگان به وزانت اين مجلس می افزايد و اميدواريم که همه جناح ها در مورد اين شخصيت کم نظير اقدام شايسته داشته باشند. حضرت امام خمينی (ره) در مورد ايشان فرموده اند: ما به ايشان ارادت داشته و داريم و خواهيم داشت.

حبيبی با اشاره به اينکه اصولگرايان در سراسر کشور حداقل روی حدود ۱۰۰ نفر ازنمايندگان به توافق رسيده اند گفت: گفتگو برای رسيدن به فهرست مقبول کارآمد و شايسته ادامه دارد و پيش بينی می شود به زودی فهرست اصولگرايان در شهرستانها بسته شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد آخرين تحولات منطقه تشريح کرد: بيش از ۵ ماه است ۵/۱ ميليون نفر از ساکنان غزه در محاصره رژيم صهيونيستی در بدترين شرايط زندگی به سر می برند ۸۰ درصد فعاليت های اقتصادی تعطيل شده هزار کارگر بيکار، ذخاير دارو در حال اتمام است صدها بيمار در خطر مرگ قرار دارند و هر روز فشار آمريکا و اسرائيل برای به سازش کشاندن دولت قانونی حماس بيشتر می شود علی رغم اين فشارها مردم و حمايت آنها از دولت قانونی خود افزايش يافته است.

وی افزود: اگر فشارها همچنان ادامه يابد دنيا بايد منتظر ظهور انتفاضه ای ديگر باشد. ملتهای مسلمان نمی توانند در برابر اين ستم وحشيانه سکوت کنند دولت هايی که در آناپوليس جمع شده بودند چرا به اين جنايت فجيع بشری اعتراض جدی نمی کنند آنها بايد در اين باره به وظايف خود عمل کنند و حداقل کمک های مادی انسان دوستانه خود را از مردم غزه دريغ ننمايند.

حبيبی به خبر محکوميت ۵۱۴ مفسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: اعلام اين خبر فارغ از هياهويی که هميشه در مورد مجازات مفسدين انجام می شود بسيار اميدوار کننده بود يکی از شعارهای کليدی اصولگرايان مبارزه با فساد است. به نظر می رسد از پيروزی انقلاب تا کنون يک چنين برخورد قاطعی با مفسدين اقتصادی صورت نگرفته بود ما اين کار بزرگ را نتيجه تشريک مساعی قوه مجريه و مقننه و قضائيه در برخورد با فساد می دانيم و از قضات شجاع و به ويژه مديريت حضرت آيت الله شاهرودی در اين مورد تقدير می کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به سئوالی در مورد مسائل هسته ای ايران و صدور قطعنامه سوم عليه ايران اظهار داشت: با گزارش البرادعی و گزارش ۱۶ نهاد امنيتی آمريکا در مورد موضوع هسته ای ايران هيچ مشروعيتی برای صدور قطعنامه سوم وجود ندارد البته اگر هم صادر شود اين يک قطعنامه هسته ای نخواهد بود بلکه يک قطعنامه انتخاباتی برای اثر گذاری روی نتايج انتخابات مجلس در ايران خواهد بود.

وی تاکيد کرد: بيگانگان برای انتخابات آينده خوابهايی ديده اند اما ملت ايران با هوشياری و بيداری خود اين خوابها را آشفته خواهد کرد.

دبير کل حزب موتلفه اسلامی در پايان با تبريک عيد سعيد غدير خم در سال اتحاد ملی وانسجام اسلامی اظهار اميدواری کرد که وجود مبارک حضرت علی (ع) محور وحدت وانسجام همه مسلمانان از هر فرقه شود زيرا همگان به ايشان احترام و اعتقاد دارند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير کل حزب موتلفه: دوم خردادی ها ننگ حمايت از بيگانگان را از خود پاک کنند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016