یکشنبه 16 دی 1386

درگيری نيروی انتظامی با يک گروه مخالف در استان کرمانشاه، ايسنا

ايسنا:
يک تيم از گروهک ضدانقلاب مـنـهـدم شد

خبرگزاری دانشجويان ايران - کرمانشاه
سرويس: سياسی

معاون سياسی امنيتی استاندار کرمانشاه از انهدام يک تيم از گروهک ضدانقلاب در درگيری صبح روز يکشنبه با نيروهای انتظامی و امنيتی استان خبر داد.

حجت‌الله دمياد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، در تشريح اين حادثه افزود: ساعت دو بامداد تعدادی از عوامل ضدانقلاب با نفوذ در منطقه قصد اخلال داشتند که با هوشياری نيروهای انتظامی و امنيتی توطئه آن‌ها دفع و تيم اين گروهک منهدم شد.

وی، قصد اين گروه را ايجاد اخلال و ناامن کردن منطقه برشمرد و گفت: عوامل ضدانقلاب در مسير جاده کامياران و روانسر اين درگيری را ايجاد کردند که نيروهای عمل‌کننده با اشراف کامل و سرعت عمل در اين عمليات ضربه مهلکی به گروهک ضدانقلاب وارد کردند.

دمياد در مورد هويت اين مجموعه اظهار داشت: اين افراد مجموعه‌ای از عوامل ضدانقلاب سازمان‌يافته از خارج از مرزها بودند که به طور حتم توسط کشورهايی که کمر همت عليه جمهوری اسلامی بسته‌اند، حمايت می‌شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی گفت: اين افراد بدون هيچ پايگاه مردمی اقدام به حرکات کور می‌کنند؛ اما مجموعه انتظامی و امنيتی استان در اين زمينه هوشياری کامل را به خرج می‌دهد.

معاون سياسی امنيتی استاندار کرمانشاه ارائه توضيحات بيشتر در اين زمينه را به زمان ديگری موکول کرد و گفت: مسلم است عوامل ضدانقلاب به دنبال کمرنگ‌کردن اثر خدمات نظام جمهوری اسلامی در اين مناطق هستند که با هوشياری مردم به طور حتم اين توطئه آن‌ها نيز خنثی می‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درگيری نيروی انتظامی با يک گروه مخالف در استان کرمانشاه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016