شنبه 22 دی 1386

ثمره‌هاشمی، مشاور احمدی نژاد: درخواست حضور ناظران جهانی در انتخابات، خواست دشمنان است، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۱۰/۲۲‬

مشاور عالی رييس جمهوری طرح موضوع حضور ناظران بين‌المللی در انتخابات هشتمين دوره‌مجلس شورای اسلامی ازسوی برخی افراد و گروهها را، اقدام و تلاشی مذبوحانه دانست.

حضرت‌آيت الله خامنه‌ای رهبرانقلاب اسلامی در ديدار مسوولان اجرايی و جمعی از قشرهای مختلف مردم استان يزد، با بيان اين که اصل مسئله انتخابات مجلس هشتم، سلامت آن، فرهنگ انتخابات، و افرادی که قرار است درانتخابات به مجلس راه يابند، بسيار مهم است، فرمودند: مبادا افرادی با گرايش به سلطه پذيری و احساس ضعف در برابر قدرتها و منفعل در مقابل هوچی گريهای بين‌المللی، به مجلس راه يابند.

"سيدمجتبی ثمره‌هاشمی" روزشنبه در گفت و گو باخبرنگار ستاد خبری ايرنا ويژه انتخابات،افزود: بدون شک اظهارات مذبوحانه برخی افراد درخصوص حضور ناظران جهانی در انتخابات از روی ناتوانی و ضعف آقايان است، دولت و ملت ايران به اين نوع اظهارات سخفيف و بی‌ارزش اعتنايی نخواهند کرد.

ثمره هاشمی افزود: اين نوع اظهارات بی‌پايه و اساس در واقع تحقير ملت ايران و ابراز تمايل به قدرت‌های خارجی است.

وی باتاکيد بر اينکه اين نوع اظهارات اصولا با عزت و شرافت ملی مغايرت دارد،افزود: تاکنون اين نوع اظهارات مذبوحانه در کشور بی‌سابقه بوده و بعيد است که اين ابتکار و ايده، داخلی و شخصی باشد.

مشاورعالی رييس جمهوری تاکيد کرد: در واقع اين‌ خواست دشمنان ملت ايران است که بر زبان برخی از آقايان بامزد و يا بی‌مزد جاری می‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ثمره هاشمی تصريح کرد: طبيعی است که دولت و ملت به اين نوع اظهارات سخيف،اعتنايی نخواهند کرد.البته اين علامت و نشانه خوبی از وابستگی آقايان است برای اين که ملت ايران بيشتر و بهتر آنها را بشناسند.

وی اظهارداشت: ملت ايران انقلاب کرد که فارغ از قيموميت‌های بيگانگان باشند و اين نوع اظهارات، سخن بندگانی است که به دنبال ارباب می‌گردند.

Copyright: gooya.com 2016