چهارشنبه 3 بهمن 1386

بادامچيان: کسانی که فله‌ای ثبت نام کرده‌اند بايد تشکر هم بکنند که فله‌ای رد شده‌اند، ايسنا

ـ اصولگرايان هم به راحتی تاييد نمی‌شوند


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


يک عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به " تاييد صلاحيت اصولگرايان برای انتخابات مجلس هشتم" گفت: ما افرادی را معرفی می‌کنيم که صددرصد به آن‌ها اطمينان داريم و از اين طريق کار شورای نگهبان را آسان‌تر می‌کنيم.

اسدالله بادامچيان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در عين حال خاطرنشان کرد: البته برخی از افراد که جزو اکثريت مجلس هفتم بوده‌اند در فهرست عدم احراز صلاحيت‌ها حضور داشته‌اند.

وی هم‌چنين با بيان اين‌که " اصولگرايان هم به راحتی تاييد نمی‌شوند" ادامه داد: ما در کل در مورد رد صلاحيت ها دخالتی نمی کنيم چرا که اين وظيفه هيات های اجرايی و مسوولان دست اندر کاراست.

وی از سوی ديگر اظهار کرد: آن‌طور که شنيده شده برخی برای انتخابات فله‌ای ثبت نام کرده‌اند تا رد شوند در اين خصوص می‌توان به شوخی هم گفت کسانی هم که فله‌ای ثبت نام کرده‌اند بايد تشکر هم کنند که فله‌ای هم رد شده‌اند.

اين عضو جبهه متحد اصولگرايان درباره نارضايتی شورای احزاب زنان اصولگرا از اين جبهه گفت: اين‌که خانم‌ها هم انتظار داشته باشند تعدادشان در ليست نهايی بيشتر باشد، حق آن‌هاست. من به عنوان تنها مردی که عضو موسس جامعه زينب(س) هستم از اين‌که تعداد خانم‌ها در ليست بالا باشد خوشحال می‌شوم اما موقعيت‌ها و شرايط در زمان‌های مختلف فرق می‌کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بادامچيان تاکيد کرد: تلاش ما اين است که از وجود خانم‌ها استفاده کنيم تا ان‌شاالله خانم‌ها بتوانند درمجلس موقعيت خوبی داشته باشند و اين طبيعی است که اگر به کسی رای داده نشد ابراز نگرانی کند. به هر ترتيب اگر کسی رای نياورد دليل نقض او و جايگاهی که دارد، نيست. در يک ليست ۳۰ نفره همانطور که نمی‌توان فقط به آقايان رای داد، نمی‌توان فقط به خانم ها رای داد.

وی درباره زمان نهايی شدن فهرست جبهه متحد اصولگرايان با بيان اين‌که " در حال بحث و بررسی برای نهايی کردن ليست هستيم" گفت: بايد در اين بحث و گفت‌وگوها دقت کنيم؛ چراکه کار ما کار جناحی نيست، کار ما در راستای انجام کاری مفيد برای نظام جمهوری اسلامی است و اين مدت طول می‌کشد.

Copyright: gooya.com 2016