شنبه 7 اردیبهشت 1387

دبير اجرايی جبهه متحد اصولگرايان: بيش از ۷۰ درصد از کانديداهای‌ما به مجلس هشتم راه پيدا کرد‌ه‌اند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


سيدشهاب‌الدين صدرگفت: تاکنون بيش از ۷۰ درصد از نامزدهای جبهه متحد اصولگرايان در سراسر کشور به مجلس هشتم راه پيدا کرد‌ه‌اند.

دبير اجرايی جبهه متحد اصولگرايان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) خاطرنشان کرد: ما از تمام آحاد ملت به خاطر حضور جدی در مرحله دوم همچنين اعتماد و اقبال‌شان به نامزدهای اصولگرا تشکر ويژه داريم.

وی افزود: چنين حضوری بار مسووليت منتخبين مردم را بيشتر می‌کند و ان‌شاءالله نمايندگان ما با جديت، تمام هم و غم‌شان را در جهت ايجاد شرايط مطلوب در مجلس هشتم مهيا خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صدر تصريح کرد: ان‌شاءالله منتخبين اصولگرا در مجلس هشتم با همکاری و تعامل يکديگر در داخل مجلس فضای آرام و مطلوبی را به وجود خواهند آورد تا ضمن ايجاد وحدت و همدلی با بقيه نمايندگان مردم از پرداختن به امور حاشيه‌ای و برخوردهای سياسی پرهيز شود و از اين طريق کارآمدی و انسجام مجلس بالاتر رود.

دبير اجرايی جبهه متحد اصولگرايان خاطرنشان کرد: در جهت هماهنگی ميان اصولگرايان روز پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت هفتمين همايش سراسری اصولگرايان در راستای آمادگی برای برنامه تدوين شده مجلس هشتم که در راس آن رسيد گی به مشکلات مردم و کاهش تورم و گرانی است، برگزار خواهد شد.

Copyright: gooya.com 2016