سه شنبه 9 بهمن 1386

سخنگوی حزب کارگزاران: بزرگان نظام کمک کنند، آفتاب

آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تأکيد کرد: ياری خواستن از بزرگان نظام در موضوع انتخابات، دور زدن قانون نيست و هيچ‌کس خواسته غيرقانونی از مسئولان برگزاری انتخابات و شورای نگهبان ندارد.

حسين مرعشی با اشاره رد صلاحيت‌های گسترده گفت: بدون ترديد، نظام از انتخابات پرشور بهترين و بيشترين بهره را خواهد برد و مسئولان برگزاری انتخابات نيز بايد همه تلاش خود را به‌ کار گيرند تا انتخابات مجلس هشتم پرشورتر از گذشته‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به ديدار اعضای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با سيد محمد خاتمی و تصميم اصلاح‌طلبان در برابر ردصلاحيت‌ها، گفت: ما منتظريم هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان نيز نظر خود را اعلام کنند تا پس از آن تصميم نهايی را بگيريم.
مرعشی تأکيد کرد: از مسئولان عالی‌رتبه و بزرگان نظام می‌خواهيم در اين زمينه کمک کنند تا در ۲۴ اسفند انتخاباتی رقابتی، سالم و آزاد برگزار شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پايان در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اين‌که دور زدن قانون، باعث احراز صلاحيت افراد نمی‌شود،‌ گفت: رايزنی‌هايی که با بزرگان نظام می‌شود، به معنای دور زدن قانون نيست، بلکه تلاشی است در راه پيگيری قانون و هيچ‌کس هيچ خواسته غيرقانونی از مسئولان برگزاری انتخابات ندارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی حزب کارگزاران: بزرگان نظام کمک کنند، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016