شنبه 27 بهمن 1386

معاون مطبوعاتی ارشاد: پايگاه‌های اطلاع‌رسانی منتسب به دولت هيچ ارتباطی به دولت ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی ارشاد ضمن محکوم کردن مطالبی که اخيراً در يکی از پايگاه‌های اطلاع‌رسانی عليه حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيد حسن خمينی نوشته شده بود، گفت:‌ پايگاه‌های اطلاع‌رسانی که خود را منتسب به دولت می‌کنند هيچ ارتباطی به دولت ندارند.


عليرضا ملکيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره مطالبی که اخيراً در برخی از روزنامه‌ها نوشته شده و ادعا می‌شود که برخی از پايگاه‌های اطلاع‌رسانی منتسب به دولت آن‌ها را منعکس کرده‌اند، گفت: متأسفانه اين اخبار از قول اين پايگاه‌ها نقل شده و‌ به دولت نسبت داده می‌شود، اما هيچ‌گونه ارتباطی به دولت ندارد.
وی اظهار داشت: در آبان ماه ۸۶ معاون اول رياست جمهوری، مصوبه‌ای را که به تأييد رياست جمهوری رسيده بود به تمامی دستگاه‌های اجرايی ابلاغ کردند که بر‌اساس آن به جز خبرگزاری دولتی ايرنا هيچ‌گونه خبرگزاری دولتی وجود ندارد و هرگونه تأسيس و يا ادامه کار پايگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی يعنی تمام دستگاه‌هايی که شامل موضوع ماده ۱۶۰ قانون برنامه چهارم توسعه می‌شوند، صرفاً بايد در چارچوب اختيارات و وظايف همان دستگاه اطلاع‌رسانی کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون مطبوعاتی ارشاد گفت: در واقع دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند پايگاه‌هايشان را تبديل به خبرگزاری يا پايگاه‌های اطلاع‌رسانی عمومی کنند و پايگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی فقط مجازند در چارچوب وظايف قانونی همان دستگاه اطلاع‌رسانی کنند.
ملکيان در پايان گفت: ما هيچ پايگاه اطلاع‌رسانی دولتی بر‌اساس ابلاغيه رياست جمهوری نداريم و هر کس خود را منتسب به دولت کند خلاف واقع است.

Copyright: gooya.com 2016