جمعه 10 اسفند 1386

ناطق نوری: انتخابات در ايران آزاد و رقابتی است، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


يک عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: انتخابات در ايران آزاد و رقابتی است و يکی از انتخابات‌های آزاد در دنيا انتخاباتی است که درايران برگزار و سرنوشت مردم در آن تعيين می شود.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام و المسلمين ناطق نوری طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اعتراض و انتقاد نسبت به برخی مسائل نشان می‌دهد که فرد به سرنوشت خود علاقه دارد که اهل انتقاد واعتراض و تحليل مسائل سياسی است؛ بنابراين بايد رجوع و بررسی کند و به کسانی که می‌خواهد و هستند رای دهد و در نهايت در سرنوشت کشور مستقيم يا غير مستقيم نقش داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رقابتی بودن انتخابات آينده خاطرنشان کرد: اين‌گونه که بيان شده و با اقدامات خوبی که شورای نگهبان انجام داد و مرتب صلاحيت ها را تاييد کرد و بر دامنه افراد صالح افزود، به نظر من شرايط خوبی برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

وی همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره‌ بخشی ازسخنانش درهمايش بزرگداشت مرحوم فلسفی درباره انتقاد از دولت اظهار کرد: نبايد دولت را تضعيف کرد؛ چراکه ديگران و بيگانگان سوء استفاده می‌کنند. اما بايد انتقاد سازنده کرد؛ چراکه اگر درجامعه‌ای انتقاد نباشد، جامعه می‌ميرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناطق نوری: انتخابات در ايران آزاد و رقابتی است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016