جمعه 10 اسفند 1386

اعلام اسامی ۱۷ نامزد اعتماد‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ملی در تهران، سلطانی فر: با هيچ گروه اصلاح طلبی ائتلاف نمی کنيم، مه

مسئول ستاد اجرايی انتخابات حزب اعتماد ملی با اعلام نام ۱۷ نامزد اين حزب برای حضور در انتخابات مجلس هشتم از تهران گفت: از اين بين ۱۲ نفر نامزد اختصاصی و ۵ نفر ديگر از ساير گروههای اصلاح طلب انتخاب شده اند.
مسعود سلطانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اين مطلب اظهارداشت : از بين ۱۵ نامزد اختصاصی حزب اعتماد ملی در تهران ۱۲ نفر تائيد شده و ۳ نفر تا کنون تائيد نشده اند اما در هر حال تا ۱۴ اسفند منتظر آخرين بررسيهای شورای نگهبان خواهيم ماند و اميدواريم که آقايان حق شناس، امينی و حجتی نيز تائيد صلاحيت شوند.

وی از رسول منتجب نيا، الياس حضرتی، جواد اطاعت، مسعود سلطانی فر، محمد قمی، نجمه گودرزی، اعظم سقطی، وحيد محمودی ، ابوالفضل شکوری، محمد تقوی نژاد، رسول پناه و اسماعيل گرامی مقدم به عنوان نامزدهای اختصاصی حزب اعتماد ملی در تهران برای حضور در انتخابات ۲۴ اسفند ياد کرد.

اين عضو ارشد حزب اعتماد ملی افزود : فاطمه کروبی، نجفقلی حبيبی، عباسعلی زالی، حسن عابدی جعفری و محمدرضا راه چمنی، ۵ نامزدی ديگر ليست ۱۷ نفره اعتماد ملی برای حضور در انتخابات آتی هستند که از ساير گروههای اصلاح طلب انتخاب شده اند.

وی تاکيد کرد : ۱۳ نامزد باقی مانده ليست اعتماد ملی در تهران نيز به زودی نهايی خواهد شد و شنبه يا به صورت مستقيم در اختيار رسانه ها قرار خواهد گرفت و يا طی يک نشست مطبوعاتی با حضور آقای کروبی و بنده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سلطانی فر با بيان اينکه حزب اعتماد ملی قطعا ليست ۳۰ نفره برای رقابت انتخاباتی در تهران ارائه خواهد کرد، گفت : به غير از شهر تهران، حزب اعتماد ملی تا کنون در ۱۳۰ کرسی و در مجموع با احتساب تهران در ۱۶۰ کرسی که حدود ۵۵ درصد کرسی های مجلس است امکان رقابت دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ابراز اميدواری کرد که در بررسيهای نهايی شورای نگهبان که نتايج آن ۱۴ اسفند اعلام خواهد شد بين ۱۵ تا ۲۰ نامزد ديگر حزب اعتماد ملی صلاحيتشان برای حضور در انتخابات مجلس هشتم تاييد شود تا شاهد رقابت بيشتری در اين انتخابات باشد.

اين عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد : چون استراتژی اين حزب حضوری گسترده و با تمام توان در انتخابات ۲۴ اسفند است، لذا هر نامزدی از حزب اعتماد ملی که تا ۱۴ اسفند تائيد صلاحيت شود عليرغم اينکه زمان را از دست داده بازهم در ليستهای حزب اعتماد ملی در کشور قرار خواهد گرفت.

وی در پايان با تاکيد بر اينکه حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس هشتم به منظور تحکيم و تقويت فرهنگ و تفکر تحزب در کشور با هيچ گروه اصلاح طلبی ائتلاف نمی کند، خاطرنشان کرد : ممکن است در نامزدها با ائتلاف مردمی اصلاحات بين ۱۵ تا ۱۶ نفر و با ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بين ۸ تا ۱۰ نفر اشتراک داشته باشيم اما قطعا ليست خود را به صورت جداگانه ارائه خواهيم کرد.

Copyright: gooya.com 2016