شنبه 11 اسفند 1386

رضا خاتمی: کروبی اصلاح طلب نيست، آفتاب

آفتاب: محمد رضا خاتمی گفت : آقای کروبی اکثر اوقات به تصميمات جمعی جبهه اصلاحات اعتنايی نمی کند و همواره تاکيد بر نظر خودش دارد و با اين شرايط نبايد آقای کروبی را در زمره اصلاح‌طلبان به شمار بياوريم».

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب ، محمدرضا خاتمی، دبيرکل سابق جبهه مشارکت ديروز در همايش نهمين سالگرد تاسيس شاخه جوانان جبهه مشارکت در پاسخ به سوال يکی از اعضای شاخه جوانان جبهه مشارکت مبنی بر اينکه آيا آقای کروبی واقعا اصلاح‌طلب است، گفت: «اصلاح‌طلبی يک تعريفی دارد و دارای مولفه‌هايی است که هر فردی که در چارچوب اين مولفه‌ها حرکت کند می‌توان او را اصلاح‌طلب ناميد».

وی افزود: «به نظرم آقای کروبی برخی از مولفه‌های اصلاحات را قبول ندارد و به طور مثال يکی از مولفه‌های اصلاحات تصميم‌گيری جمعی در مورد موضوعات مختلف و به خصوص انتخابات است».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاتمی اظهار داشت: «آقای کروبی اصلا به تصميمات جمعی اهميتی نمی‌دهد و بر تصميمات فردی‌اش پافشاری می‌کند. ايشان در مجلس ششم و در بحث رياست مجلس می‌گفت که من هستم و در انتخابات رياست جمهوری نهم هم می گفت من هستم و به هيچ صراطی مستقيم نبود و هر چقدر ما با او رايزنی کرديم که کانديدا نشود باز هم می‌گفت من هستم».

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت خاطرنشان کرد: «آقای کروبی اکثر اوقات به تصميمات جمعی جبهه اصلاحات اعتنايی نمی کند و همواره تاکيد بر نظر خودش دارد و با اين شرايط نبايد آقای کروبی را در زمره اصلاح‌طلبان به شمار بياوريم».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رضا خاتمی: کروبی اصلاح طلب نيست، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016