شنبه 18 اسفند 1386

محمد هاشمی: پيروزی ۵۰ درصدی اصلاح طلبان در انتخابات ۲۴ اسفند، مهر

يک عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بيان اينکه اصلاح طلبان از شانس خوبی برای پيروزی در انتخابات ۲۴ اسفند برخوردارند پيش بينی کرد جبهه اصلاحات بيش از ۵۰ درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد.
محمد هاشمی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده اگر شانس جبهه اصلاحات در انتخابات آتی بهتر از اصولگرايان نباشد، بدتر هم نيست.

وی با اشاره به موضوع تعيين صلاحيت کانديداهای انتخابات مجلس هشتم، افزود: در تهران برای اصلاح طلبان شرايط رقابتی برابر نيست اما با اين حال می توان گفت که شانس اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم در تهران بيشتر از شهرستانهاست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمی ضمن اظهار بی اطلاعی از وضعيت ليست های اصلاح طلبان در شهرستانها، ادامه داد: اگر شرايط اصلاح طلبان در شهرستانها هم مشابه تهران باشد می توان گفت، اصلاح طلبان از وضعيت نسبتا خوبی در انتخابات برخوردارند.

اين فعال سياسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به عملکرد اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم، تصريح کرد: اصولگرايان نيز خيلی منسجم وارد انتخابات نشدند در حاليکه توقع ما اين بود که آنان منسجم تر وارد صحنه شوند و اکنون اصولگرايان نيز با چند ليست وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شده اند.

اين عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: درهر حال نتيجه انتخابات آتی منوط به ميزان مشارکت مردم و شرايط برگزاری انتخابات است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد هاشمی: پيروزی ۵۰ درصدی اصلاح طلبان در انتخابات ۲۴ اسفند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016