چهارشنبه 22 اسفند 1386

واکنش به مصاحبه پيرمؤذن با V.O.A؛ نادران، نماينده تهران: مجلس جايگاه جاسوسان و پناهندگان به آمريکا نيست، فارس

خبرگزاری فارس: عضو فراکسيون اکثريت مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی جايگاه جاسوسان و پناهندگان به آمريکا نيست.


الياس نادران نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، با اشاره به مصاحبه نورالدين پيرمؤذن سخنگوی فراکسيون اقليت مجلس با شبکه تلويزيونی صدای آمريکا (V.O.A) در خصوص رد صلاحيت‌ها در انتخابات مجلس هشتم و بيان اين جمله که رد صلاحيت‌ها يک قتل‌عام سياسی بود، گفت: رفتار پيرمؤذن که خود در انتخابات مجلس هشتم رد صلاحيت شده نشان می‌دهد که مسئولين در خصوص رد صلاحيت‌ها درست عمل کرده‌اند و حداقل اين رد صلاحيت‌ها در مورد ايشان درست بوده چرا که مجلس جايگاه آدم‌های جاسوس و پناهنده به آمريکا نيست.

وی با بيان اينکه اتخاذ مواضع ذلت‌بار در برابر بيگانگان به خصوص آمريکا برنامه از پيش طراحی شده اصلاح‌طلبان می‌باشد، گفت: در دوران اصلاحات در کتاب مبانی نظری و مستندات برنامه چهارم نوشته شده توسط سازمان وقت مديريت و برنامه‌ريزی کشور، تاکيد شد که برای رسيدن به رشد مورد نظر در برنامه چهارم بايد موانع ورود به سازمان تجارت جهانی «WTO» را برداريم که در اين ميان روابط سياسی ما و آمريکا مانع ورود به اين مسئله است و بايد اين مسئله را حل کنيم.

عضو فراکسيون اکثريت مجلس افزود: آنچه امروز پيرمؤذن انجام داده می‌توان دريافت که اين برنامه طراحی اصلاح‌طلبان از قبل بوده و حتی در برنامه چهارم توسعه اين امر گنجانده شده است، اما اصلاح‌طلبان با تغيير مجلس و دولت موفق نشدند تا اين برنامه را اجرا کنند ولی در حال حاضر به رفتار فردی روی آوردند و علاوه بر اقدام پيرمؤذن، محمدرضا خاتمی دبيرکل سابق حزب مشارکت ديداری را با سفير آلمان داشته است.

نادران گفت: اصلاح‌طلبان از يک طرف در شعارهای انتخاباتی خود اعلام می‌کنند که برای ارتقای جايگاه ايران در منطقه و صحنه سياسی و بين‌المللی به ما رأی دهيد ولی از طرف ديگر اينگونه مواضع ذليلانه اتخاذ می‌کنند. سؤال اين است که اين تناقض در گفتار و رفتار را چگونه به مردم جواب می‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه سفير آلمان علاوه بر ملاقات با دبيرکل حزب مشارکت، اعلام کرد که با بعضی از اعضای حزب کارگزاران نيز ملاقات کرده است، گفت: سفير آلمان تقاضای ملاقات با تعدادی از چهره‌های شاخص اصولگرايان را داشت که اصولگرايان کتباً به سفير آلمان اعلام کردند تا زمانی که آلمان مواضع خود را در قبال اهانت به پيامبر اسلام و مسايل هسته‌ای ايران اصلاح نکند، ما حاضر به ملاقات با سفير اين کشور نيستيم. همچنين بايد توجه داشت که ملاقات بايد از طريق وزارت امور خارجه صورت گيرد.

عضو فراکسيون اکثريت مجلس افزود: ‌سفير آلمان در جواب اعلام کرد که ما فقط با حزب مشارکت ديدار نداشتيم، بلکه با بعضی از اعضای حزب کارگزاران هم ملاقات داشتيم.

نورالدين پيرمؤذن سخنگوی فراکسيون اقليت مجلس شورای اسلامی که به آمريکا رفته اخيراً به گفتگوی مفصل با شبکه تلويزيونی صدای آمريکا (V.O.A) درباره انتخابات مجلس در ايران پرداخت. اين شبکه که حاضر نيست چند ثانيه از وقت خود را به انعکاس واقعيت های ايران و انقلاب اسلامی اختصاص دهد، نزديک به يکساعت از وقت خود را آن هم به صورت زنده در اختيار پيرمؤذن قرار داد تا واقعيت‌های انقلاب اسلامی و انتخابات را در ايران تحريف کرده و منعکس کند.

Copyright: gooya.com 2016