جمعه 24 اسفند 1386

رهبر جمهوری اسلامی پس از انداختن رای: انتخابات لحظه "قدر" است، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات هشتمين دوره‌ مجلس شورای اسلامی اين روز را برای کشور و ملت روز سرنوشت‌ساز و حساسی دانستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در اولين دقايق آغاز انتخابات هشتمين دوره‌ مجلس شورای اسلامی پس از انداختن رای خود به صندوق شماره ۱۱۰ فرمودند: بعضی از ايام زندگی انسان خصوصيت اين را دارد که سرنوشت بخش عمده‌ای از زندگی انسان در آن تعيين می‌شود، مثل ليله‌القدر که هر سال اين شب برای انسان سرنوشت‌ساز است.

ايشان در ادامه انتخابات را نيز لحظه « قدر » دانستند و به ملت توصيه کردند که با شرکت در انتخابات با رای، اراده، خواست و همت خودشان تکليف تقنين کشور را در چهار سال آينده روشن کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنين در توصيه‌ ديگری به ملت ايران فرمودند: مردم عزيز ايران انجام اين کار بزرگ را به آخر روز واگذار نکنند؛ چراکه بهترين عمل خير آن است که زود و به هنگام انجام شود.

ايشان هم‌چنين تاکيد کردند که مردم از همه حق خود استفاده کنند و مثلا در تهران که ۳۰ نفر بايد انتخاب شوند از همه حق‌شان در انتخاب اين افراد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) حدود ۱۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی مراسم اخذ رای مقام معظم رهبری را در حسينيه امام خمينی(ره) در اولين ساعت آغاز انتخابات هشتمين دوره‌ مجلس شورای اسلامی پوشش دادند.

دو صندوق اخذ رای؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ميان‌ دوره‌يی مجلس خبرگان به همراه اسامی همه‌ کانديداهای در حسينيه قرار داشت و پلاکاردهايی با مضامين «ميزان رای ملت است» و «وصيت من به ملت شريف اين است که در تمام انتخابات در صحنه باشند» از فرمايشات حضرت امام خمينی(ره) به چشم می‌خورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای ساعت ۸ و بيست دقيقه؛ در اولين دقايق آغاز رای‌گيری وارد حسينيه شدند و خبرنگاران و حاضران با صلوات از ايشان استقبال کردند.

ايشان پس از انداختن رای خود به صندوق‌ها جهت امضاء و گرفتن شناسنامه و کارت ملی خود به مسوولان صندوق‌ها مراجعه و در پايان برای مسوولان رای‌گيری و خبرنگاران عاقبت به خيری آرزو کردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رهبر جمهوری اسلامی پس از انداختن رای: انتخابات لحظه "قدر" است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016