چهارشنبه 7 فروردین 1387

از عرضه بنزين آزاد استقبال نشد، مهر

* احتمالا عرضه بنزين آزاد ادامه می يابد

رئيس جايگاهداران بنزين سراسر کشور گفت:استقبال از بنزين آزاد در ايام سپری شده از نوروز در سطح بسيار پايينی قرار داشته است.
بيژن حاج محمد رضا در گفتگو با مهر افزود: با احتساب دو سهميه ۱۲۰ ليتری فروردين ماه و ۱۰۰ ليتری سهميه ويژه نوروز که به مردم ارائه شد،عدم استقبال از بنزين آزاد قابل پيش بينی بود.

وی با بيان اينکه فروش بنزين آزاد در شهر تهران بيشتر در جايگاههای شمالی گزارش شده است، اظهار داشت: در سطح کشور نيز آمار دريافت شده از فروش بنزين آزاد در سطح بسيار پايينی قرار داشته است.

رئيس جايگاهداران بنزين سراسر کشور ميانگين فروش بنزين آزاد در يک جايگاه را حدود ۳۰۰ ليتر در روز اعلام و تصريح کرد: فروش بنزين آزاد بيشترمربوط به مراکز استانها و کلانشهرها بوده است.

به گفته وی به دليل عدم استقبال مردم ،عليرغم پيش بينی ها جايگاههای عرضه بنزين آزاد با مشکل خاصی مواجه نشدند.

حاج محمد رضا در مورد تغيير قيمت بنزين آزاد در روزهای پايانی سال گذشته خاطرنشان کرد: در جلسه رسمی مسئولان با جايگاهداران، قيمت بنزين آزاد ۵۰۰ تومان درهر ليتر تعيين و برای بنزين سوپر نيز قيمت ۶۰۰ تومان در هر ليتر در نظر گرفته شد. وی ادامه داد: اما به دلايلی قيمت ۴۰۰ تومان به عنوان قيمت نهايی بنزين آزاد از سوی وزير نفت اعلام شد.

رئيس جايگاهداران بنزين سراسر کشور با بيان اينکه احتمالا عرضه بنزين آزاد يک طرح آزمايشی از سوی دولت برای حذف سهميه بندی بنزين است، تاکيد کرد: به نظر می رسد عرضه بنزين آزاد بعد از ۲۹ فروردين ماه نيز ادامه داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاج محمد رضا در ادامه تاکيد رئيس جمهوری مبنی بر عرضه بنزين آزاد با کمترين قيمت ممکن را از دلايل احتمالی تغييرقيمت بنزين آزاد عنوان کرد و افزود: پيش بينی می شود تقاضا برای بنزين آزاد از ۲۹فروردين ماه افزايش يابد.

به گزارش مهر بر اساس تصميم ستاد تبصره ۱۳ عرضه بنزين آزاد با نرخ ۴۰۰ تومان از ۲۹ اسفند ماه به مدت يک ماه در همه جايگاههای عرضه بنزين سراسر کشور آغاز شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از عرضه بنزين آزاد استقبال نشد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016