دوشنبه 19 فروردین 1387

ديدار احمدی نژاد با همسر حسين فاطمی، وزير امور خارجه دولت مصدق، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


رييس‌جمهور گفت: تاريخ هميشه از دکتر حسين فاطمی به نيکی ياد خواهد کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) دکتر محمود احمدی‌نژاد در ديدار با همسر دکتر حسين فاطمی وزير امور خارجه دولت ملی در محل دفتر رييس‌جمهور، با اشاره به اين‌که " نسل جوان و نسل‌های آينده بايد بدانند که ملت ما چه سرمايه‌های عظيمی داشته است" تصريح کرد: در طول تاريخ نقش ملت ايران برای رساندن بشريت به جايگاه واقعی خود هميشه ممتاز بوده است.

وی با تقدير و تشکر از هديه کتابچه خاطرات دکتر فاطمی مربوط به ماه‌های قبل از اعدام وی در زندان گفت: اين خاطرات و يادداشت‌ها سند ارزشمند و متعلق به ملت بزرگ ايران است که در اختيار مورخين قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دکتر فاطمی در راه آرمان خود جوانمردانه ايستاد و مبارزه کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه با بيان اين‌که " دشمنان همواره نخواسته‌اند ملت ايران شاداب و رو به پيشرفت باشد" ‌تاکيد کرد: امروزه نام ايران و فرهنگ ايرانی در دنيا پر آوازه شده و تبليغات دروغين دشمنان عليه ملت ايران خنثی شده است.

رييس‌جمهور همچنين با يادآوری شکنجه‌ها و ظلم‌هايی که در آن دوران به دکتر حسين فاطمی روا داشته شد، خاطرنشان کرد: دکتر فاطمی پايبند منافع ملت و نه منافع شخصی بود و افتخار کشته شدن را بر ننگ وابستگی به بيگانگان ترجيح داد.

براساس اين گزارش،‌ همسر دکتر حسين فاطمی نيز در اين ديدار صميمانه با تقديم دفترچه خاطرات دکتر فاطمی به دکتر احمدی‌نژاد، علاقه و محبت فراوان خود را به رييس‌جمهور کشورمان ابراز کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همسر دکتر فاطمی همچنين با بيان اين‌که " با انتخاب دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رييس‌جمهور، زندگی‌ او دچار تحول شده است" ، برای وی در خدمت هرچه بيشتر به ملت ايران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

گفتنی است دکتر حسين فاطمی، وزير امور خارجه وقت، يکی از نقش آفرينان در موضوع ملی شدن صنعت نفت ايران بوده است که پس از کودتای ۲۸ مرداد توسط عوامل رژيم وابسته به جوخه اعدام سپرده شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار احمدی نژاد با همسر حسين فاطمی، وزير امور خارجه دولت مصدق، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016