جمعه 23 فروردین 1387

مهدی کروبی: اعتماد ملی در مرحله دوم انتخابات حضور دارد، ايسنا

در مرحله اول با توجه به امکانات و محدوديت‌هايمان تلاش کرديم

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


«مهدی کروبی» گفت که استراتژی حزب متبوعش حضور و شرکت در مرحله دوم انتخابات است.

به گزار خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران، حجت‌الاسلام والمسلمين کروبی، دبير کل حزب اعتماد ملی در حاشيه مراسم چهلمين روز درگذشت آيت‌الله توسلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبنی بر اين که بهترين استراتژی که اصلاح‌طلبان می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در پيش بگيرند چيست؟ گفت: من نمی‌دانم نظر همه اصلاح طلبان چيست، ولی تا آنجا من با دوستان داوطلب حاضر در مرحله دوم برخورد کرده‌ام، همه، تقريبا از شرکت و حضور صحبت می‌کردند و ما در حزب اعتماد ملی نيز بنا بر شرکت و حضور داريم؛ ولی نمی‌دانم کل اصلاح‌طلبان نظرشان چيست؟

کروبی در پاسخ به پرسش ديگری مبنی بر اين که « آيا از شيوه برگزاری انتخابات در مرحله اول راضی بوديد؟» گفت: انتخابات در مرحله اول پايان يافته و از طرف شورای نگهبان نيز تاييد شده است؛ البته ما يک سلسله ديدگاهها داشتيم و يک سلسله اخبار و اطلاعات نيز به ما رسيده بود؛ چنان‌که من و آقای خاتمی طی نامه‌ای آن را تقديم کرديم، ولی احساس کرديم هيچ جوابی نشنيديم.

وی افزود: درست است که ما داوطلب نبوديم اما انعکاس‌دهنده نظرات دوستان بوديم؛ چون در اين زمينه کار می‌کنيم.

کروبی هم‌چنين گفت: البته نظر ما اين بود که حداقل بحث‌ها و گفت‌وگوهايی با دوستان بشود؛ ولی خب می‌بينيد که اکنون انتخابات تاييد شده و ما برای مرحله دوم آماده می‌شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير کل حزب اعتماد ملی هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش که عملکرد حزب متبوعش را در مرحله اول انتخابات چطور ارزيابی می‌کند، گفت: اين عملکرد بر اساس شرايط متفاوت بود؛ برخی شهرها خوب بود و برخی جاهای ديگر نيز بد نبود؛ البته ما ضعف‌هايی نيز داشتيم؛ ولی با توجه به امکانات و محدوديت‌هايمان تلاش کرديم و امکانات ما محدود بود.

وی در پايان اين گفت‌وگو در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از وی پرسيد « چرا کانديداهای شما مورد استقبال بيشتر مردم قرار نگرفته‌اند؟» گفت: اين بحثی است که اکنون نمی‌خواهيم وارد آن شوم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: اعتماد ملی در مرحله دوم انتخابات حضور دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016