پنجشنبه 5 اردیبهشت 1387

نصيحت حسين شريعتمداری به محسن رضايی و مسئول سايت وی، فارس

خبرگزاری فارس: مديرمسئول روزنامه کيهان گفت: نصيحت برادارانه ما به برادر محسن رضايی و مسئول سايت وی اين است که اگر می‌خواهند سياست‌بازی کنند، هرگز با نظرات حضرت امام (ره)، بازی نکنند.


حسين شريعتمداری مدير مسئول روزنامه کيهان در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در واکنش به مطلب يکی از سايت‌ها با عنوان مدير کيهان و کشف نسخه متفاوت از صحيفه امام، گفت: ترفندی که اين سايت آگاهانه يا ناخودآگاه در حمايت از تحريف‌کنندگان از نظر حضرت امام ره، به کار گرفته خنده‌دار است.
وی ادامه داد: در يادداشت ديروز کيهان با عنوان "می‌ترسيد؟ حق داريد! به تحريف نظر صريح حضرت امام ره، از سوی مدعيان اصلاحات که با هدف حمله به آيت‌الله مصباح يزدی صورت گرفته بود پرداختيم و با ارايه اسناد غيرقابل انکار از صحيفه حضرت امام ره، نشان داديم که داستانی که اين جماعت به حضرت امام ره نسبت داده‌اند، کذب محض و تحريف آشکار نظرات آن بزرگوار است.
مدير مسئول روزنامه کيهان تصريح کرد: مدعيان اصلاحات به نقل از مرحوم آيت‌الله توسلی البته بعد از فوت ايشان آورده بودند پس از شهادت حاج شيخ فضل‌اله محلاتی برادران سپاه با بيت امام تماس گرفته و به حاج احمد آقا گفتند اگر امام تاييد کند آقای فلانی را به عنوان جانشين آقای محلاتی خدمتتان معرفی می‌کنيم.
شريعتمداری ادامه داد: تا مرحوم حاج احمد آقا اين پيام را به امام رسانيد، امام به رسم عادت هميشگی‌شان که مخالفت شان را با پشت دست نشان می‌دادند، با دستشان به او اشاره کرده و گفتند که نخير و افزودند:« من بيايم اين آقا را به عنوان نماينده خودم در سپاه بگذارم که برود منويات و نظرات پدر خانمش آقای ... را پياده کند و سپاه را وارد اين مسايل کند؟»
شريعتمداری با تاکيد بر اينکه کيهان طی چند فراز از يادداشت‌ ديروز و با ارايه چند سند از صحيفه حضرت امام ره، از جعلی بودن اين داستان پرده‌ برداشته، افزود: شخصيت مورد نظر مدعيان اصلاحات، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدی عراقی داماد آيت‌اله مصباح يزدی است و از آنجا که دروغگويان کم حافظه و تحريف‌کنندگان نظرات امام ره، رسوا شده‌اند بايد گفت آقای محمدی عراقی قبل از شهادت شهيد محلاتی با حکم حضرت امام ره، قائم مقام ايشان در سپاه بودند.
وی تصريح کرد: بعد از شهادت شهيد محلاتی نيز تا چند ماه بعد از پايان جنگ، يعنی از اسفند ماه ۱۳۶۴ تا اسفند ۱۳۶۷ آقای محمدی عراقی به دستور و حکم حضرت امام ره، وظيفه نمايندگی حضرت امام ره در سپاه پاسداران را بر عهده داشت.
مديرمسئول کيهان در ادامه گفت: ما نوشته بوديم مگر نه اينکه مطابق داستان شما، حضرت امام ره نگران بوده‌اند که مبادا آقای محمدی عراقی نظرات پدر همسرشان يعنی آيت‌الله مصباح يزدی را در سپاه پياده کند پس چرا همان حضرت امام ره، ايشان را در حساس‌ترين دوران سپاه يعنی دوران جنگ در اين سمت گمارده‌اند؟ نظر حضرت امام ره، که صريح است و مکتوب و اين واقعيت هم که آقای محمدی عراقی در تمامی طول دوران جنگ در سمت ياد شده بوده‌اند قابل انکار نيست پس بدون کمترين ترديدی بايد گفت که شما آقايان مدعی اصلاحات دروغگو، تهمت‌زننده، و تحريف‌کننده نظرات امام راحل هستيد.
شريعتمداری تاکيد کرد: اين سايت متعلق به آقای محسن رضايی است که متاسفانه در اين تحريف نقش رسانه تحريف‌کنندگان را بر عهده داشت و با تمسک به ترفند "فرار به جلو"‌ و در يک اقدام ناشيانه ، صفحه ۳۱۳ از جلد ۲۱ صحيفه امام ره، را کليشه کرده است و با ذوق زدگی کودکانه‌ای نوشته است که برخلاف ادعای کيهان، اين صفحه مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری به نمايندگی امام ره در سپاه است و نه حکم انتصاب آقای محمدی عراقی که بايد گفت: مگر کيهان چيزی غير از اين نوشته بوده است.
وی ادامه داد: کيهان برای نشان دادن اينکه ادعای تحريف‌کنندگان نظر امام ره دروغ محض و داستان مزبور جعلی است با استناد به سخنان حضرت امام در شهادت شهيد محلاتی - صحيفه امام جلد ۱۹ ص ۴۹۶ و ارايه حکم انتصاب آقای عبدالله نوری، صحيفه امام جلد ۲۱ ص ۳۱۳ ثابت کرده بود که در اين فاصله چند ساله تا پايان جنگ تحميلی آقای محمدی عراقی مسوليت نمايندگی حضرت امام ره در سپاه را بر عهده داشته است و امام راحل ره در حکم انتصاب آقای عبدالله نوری که ضمنا پايان مسئوليت آقای محمدی عراقی نيز هست از خدمات ايشان تقدير و تشکر کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدير مسئول روزنامه کيهان تصريح کرد: حالا بايد از اين سايت پرسيد کجای اين سند غير واقعی است که با بوق و کرنا اعلام کرده‌اند اين صفحه از صحيفه امام ره، مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری است خب کيهان هم اين سند را با همين عنوان آورده بود تا نشان دهد آقای محمدی عراقی از شهادت شهيد محلاتی تا انتصاب آقای عبدالله نوری مسئوليت نمايندگی امام ره در سپاه را برعهده داشته است.
وی گفت: نصيحت برادارانه ما به اين سايت و برادر محسن رضايی مسئول اين سايت آن است که اگر می‌خواهند سياست‌بازی کنند هرگز با نظرات حضرت امام ره، بازی نکنند، و اگر با هر گروهی برای کسب قدرت ائتلاف می‌کنند با تحريف کنندگان نظر امام راحل ره، فالوده نخورند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نصيحت حسين شريعتمداری به محسن رضايی و مسئول سايت وی، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016