چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387

حداد عادل: من هنوز تصميمی برای انصراف از رياست مجلس نگرفته‌ام، آفتاب

رئيس مجلس هفتم گفت: «اينکه برای دور بعدی من رئيس خواهم‌شد يا نه، بايد بگويم من هنوز تصميمی برای انصراف از اين مسئوليت نگرفته‌ام و بنده آمادگی دارم اگر مسئوليتی بر عهده‌ام قرار گيرد آن را قبول کنم».


آفتاب: حدادعادل در پاسخ به سؤالی در مورد تشکيل کارگروه‌های ويژه برای انتخاب رئيس مجلس در دوره مجلس هفتم و امکان تکرار اين تجربه برای انتخاب رئيس مجلس هشتم، تصريح کرد: «در اينکه در زمان باقيمانده تا شروع به کار مجلس هشتم بايد اقداماتی شود تا مجلس آينده کارآمدتر و بهتر شود ترديدی نيست، ما بايد کاری کنيم که نمايندگان مجلس هشتم آمادگی بيشتری برای ايفای وظايف خود داشته باشند؛ هر چند ممکن است در مجلس هشتم به جای تشکيل کارگروه ويژه، شکل ديگری محقق شود اما هدف آن يکی است و آن آمادگی بيشتر برای کارآمدی مجلس هشتم است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حداد عادل در مورد بحث انتخاب رئيس مجلس هشتم گفت: «يکی از همين موضوعات انتخاب هيئت رئيسه و رئيس مجلس است، تا کنون تصميمی گرفته نشده و من بايد تاکيد کنم انتخاب رئيس مجلس با خود مجلس است که ترجيح می دهيم حتمی الامکان دست مجلس هشتم در اين زمينه باز باشد، اين حق همه نمايندگان است».

وی افزود: «اينکه برای دور بعدی من رئيس خواهم شد يا نه، بايد بگويم من هنوز تصميمی برای انصراف از اين مسئوليت نگرفته‌ام و بنده آمادگی دارم اگر مسئوليتی بر عهده‌ام قرار گيرد آن را قبول کنم».

وی با طنز به خبرنگاران گفت: «مگر اينکه شما خبرنگاران از دست من خسته شده باشيد»!

همچنين حدادعادل، در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نظر وی را در مورد بازنشستگی سياسی خاتمی جويا شد، گفت: «آقای خاتمی خودشان حضور دارند و در دسترس اهالی رسانه هم هستند و طبعا اين سؤال را خودشان بايد پاسخ دهند».

وی افزود: «اما به نظر من، طرح بازنشستگی از طرف آقای خاتمی يک تعارف سياسی بود».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است سيدمحمد خاتمی، رئيس جمهور سابق کشورمان روز جمعه گذشته در هنگام اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بازنشستگی خود از فعاليت های سياسی خبر داده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: من هنوز تصميمی برای انصراف از رياست مجلس نگرفته‌ام، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016