پنجشنبه 19 اردیبهشت 1387

حمايت ۱۰۰ نماينده اصولگرا از رياست لاريجانی، آفتاب

آفتاب: دبير اجرايی ائتلاف و فراگير اصولگرايان گفت: «در جلسه نمايندگان اصولگرای مجلس هشتم که فردا برگزار می‌شود حدود ۱۰۰ نماينده ائتلاف فراگير اصولگرايان رسماً‌ از رياست‌ لاريجانی بر مجلس هشتم حمايت خواهند کرد».

علی دورانی، دبير اجرايی ائتلاف فراگير اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم در پاسخ به پرسش خبرنگار سياسی آفتاب درباره جلسه نمايندگان اصولگرای مجلس هشتم در روز پنجشنبه که به دعوت حداد عادل انجام می‌شود، گفت: «در اين جلسه کليه منتخبين اصولگرای مجلس هشتم به دعوت آقای حداد عادل گردهم می‌آيند تا در مورد مسائل مهمی از جمله بحث رياست‌مجلس و تعيين هيات رئيسه و انتخاب روسای کميسيون‌های مجلس و ساير ارکان مجلس تصميم‌گيری خواهند کرد. در اين جلسه نيز حدود ۱۰۰ نماينده از جريان ائتلاف فراگير و افراد نزديک به ما حضور دارند و در مورد ترکيب هيات رئيسه مجلس نظرات خود را ابراز خواهندکرد».

وی درباره نظر ائتلاف فراگير اصولگرايان در مورد ترکيب هيات رئيسه مجلس، گفت: «ما اعتقاد داريم همانطور که مجلس عصاره فضايل ملت است، هيات رئيسه آن نيز بايد عصاره نمايندگان باشد و در آن نمايندگان همه جريانات سياسی و جغرافيايی و ساير تقسيم‌بندی‌های معمول، بايد حضور داشته باشند و با هر مکانيزمی که نمايندگان صلاح بدانند اين مهم بايد محقق شود».

دبير اجرايی ائتلاف فراگير اصولگرايان،ادامه داد: «رئيس مجلس بايد نگاهی فراجناحی داشته باشد و نسبت به جناح‌های ديگر و حتی احزاب خارج از دسته‌بندی اصلاح‌طلب و اصولگرا، نيز بايد نگاه وسيع و بازی داشته باشد و در تعامل با قوای ديگر نيز دارای تبحر و مهارت لازم باشد و در حقيقت رئيس مجلس نماينده خانه ملت است».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دورانی درباره نامزد ائتلاف فراگير اصولگرايان برای رياست‌مجلس، گفت: «با توجه به جميع جهات پيشنهادی که رسماً فردا از سوی نمايندگان ما مطرح خواهد شد جناب آقای لاريجانی خواهد بود و ما از رياست ايشان بر مجلس هشتم حمايت می‌کنيم و ايشان را لنگرگاه محکمی برای مجلس آينده می‌دانيم و عملکرد آقای لاريجانی در گذشته نشان داده است که وی در تعامل با قوای ديگر و ارکان نظام دارای ظرفيت‌های بالايی است و از آن جهت هم که نماينده شهرستان قم می‌باشد ارتباط وی با مراجع تقليد و حوزه‌های علميه باعث شده که بهترين گزينه لازم برای رياست‌مجلس باشد».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت ۱۰۰ نماينده اصولگرا از رياست لاريجانی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016