شنبه 21 اردیبهشت 1387

رئيس حفاظت اطلاعات قوه قضائيه: وضعيت امنيتی کشور بسيار مطلوب است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس حفاظت اطلاعات قوه قضائيه کشور گفت: وضعيت امنيتی کشور بسيار مطلوب و اشراف اطلاعاتی خوبی بر آن حاکم است.


اصغر جهانگيری در حاشيه سفر خود به گيلان در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت امنيتی کشور اظهار داشت: تمام نهادهای نظارتی به صورت کامل و ۱۰۰ درصد وظايف خود را برای ايجاد امنيت بيشتر و بهتر در کشور دنبال می کنند و از اين نظر اشراف اطلاعاتی خوبی برکشور حاکم است.
وی ادامه داد: اين اشراف به حدی است که حتی خارج از کشور و برخی ديگر نقاط را پوشش می‌دهد و همه حرکات استکبار و جرياناتی که در خارج از کشور دنبال می‌شود را رديابی و دنبال می‌کند.
جهانگيری افزود: همچنين شرايطی در بخش قضايی فراهم شد که با رهنمودهای رياست قوه قضائيه و برنامه‌هايی که دنبال شده، شاهد امنيت خوبی در دستگاه قضايی هستيم.
وی با بيان اينکه در دستگاه قضايی بيشترين تکيه برنيروی انسانی و توانمند سازی اين نيروها است خاطرنشان کرد: اگر بتوانيم سطح توانايی اين نيروها را ارتقا داده و از ظرفيت‌های آنان بخوبی استفاده کنيم مطمئناً شرايطی که مورد نظر مقام معظم رهبری است در دستگاه قضايی تحقق پيدا خواهد کرد.
رئيس حفاظت اطلاعات کل قوه قضائيه در مورد اطاله دادرسی دادگستری ها گفت: در بسياری از استان‌ها اطاله دادرسی برطرف شده و در برخی ديگر از استان‌ها اين امربه حداقل رسيده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی اضافه کرد: برای کاهش اطاله دادرسی از برنامه‌های برخی از استان‌ها که موفق به اين امر شدند کمک می‌گيريم و از طريق اين برنامه ريزی‌ها اطاله دادرسی در ساير استانها را رفع می‌کنيم.
جهانگيری در پايان گفت: اميدواريم با سالم‌سازی دستگاه قضايی و حمايت از همکاران، بستری فراهم کنيم که آحاد ملت به راحتی احساس کنند هرجا ظلمی اتفاق افتاد دستگاه قضايی آماده پذيرش دعاوی آنان است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئيس حفاظت اطلاعات قوه قضائيه: وضعيت امنيتی کشور بسيار مطلوب است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016