جمعه 27 اردیبهشت 1387

جزييات تازه از حمله به کارکنان سفارت ايران در بغداد، ايرنا

سخنگوی سفارت جمهوری اسلامی ايران در بغداد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، جزييات تازه‌ای از حمله افراد مسلح ناشناس به چهار تن از کارکنان سفارت کشورمان در پايتخت عراق ارائه کرد.

منوچهر تصميمی در اين گفت وگوی اختصاصی گفت: يک گروه مسلح ناشناس حوالی ساعت ‪ ۵‬عصر پنجشنبه به وقت محلی به کاروان حامل چهار تن از کارکنان سفارت ايران که برای انجام زيارت در مسير حرکت به سمت منطقه کاظمين در شمال بغداد بودند، حمله کردند.

وی افزود: افراد مسلح به روی خودرو حامل کارکنان سفارت آتش گشوده و هر چهار نفر آنها را زخمی کردند.

تصميمی ادامه داد: بهروز رمضان پور از ناحيه شکم و مجيد جابری از ناحيه گردن و دست زخمی شدند دو مجروح ديگر مجتبی خدابنده و محمد هاشمی هستند.

وی گفت که تحقيقات پليس عراق در اين حادثه ادامه دارد اما هيچ گروهی تا کنون مسووليت اين حمله را به عهده نگرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تصميمی موضع دولت عراق را درخصوص اين حادثه تروريستی قابل تقدير توصيف کرد و افزود: لحظاتی پس از حادثه، دفتر نخست وزيری، برهم صالح معاون نخست وزير، سيد عبدالعزيز حکيم رهبر ائتلاف يکپارچه ملی و احمد چلبی رييس حزب کنگره ملی عراق و تعدادی ديگری از مقامات عراقی با سفارت تماس گرفته و اين حادثه را محکوم کردند.

يک منبع آگاه در سفارت ايران در بغداد نيز به خبرنگار ايرنا گفت که سفارت کشورمان در بغداد يادداشت اعتراض آميزی به وزارت خارجه عراق در اين خصوص ارسال می‌کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جزييات تازه از حمله به کارکنان سفارت ايران در بغداد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016