پنجشنبه 23 خرداد 1387

پورمحمدی: اولين بار رئيس‌ جمهور در مرداد ۸۵ از من خواست که استعفا بدهم، قبول نکردم، انتخاب


خبرگزاری انتخاب : وير سابق کشور در پاسخ به سؤالاتی درباره تغيير معاونان وزارت کشور، درباره واکنش خود به برکناری ذوالقدر، يادآور شد: در آن زمان من بر سر دو راهی بودم که يا بايد خودم از وزارت کناره‌گيری کنم يا اينکه با خروج ذوالقدر موافقت می‌کردم و در نهايت با آنکه خروج وی را خسارتی برای وزارت کشور می‌دانستم، مصلحت کلی را در همراهی با تصميم دولت ديدم.

مصطفی پورمحمدی وزير سابق کشور در گفتگويی تفصيلی با روزنامه همشهری که متن کامل آن قرار است هفته آينده منتشر شود، درباره عملکرد ۳۳ ماهه‌اش در اين وزارتخانه و ماجرای تغيير وزير کشور توضيحاتی را ارايه کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سرويس سياسی خبرگزاری انتخاب، وی با اشاره به اينکه بارها در زمان تصدی مسئوليت وزارت کشور با شرايطی سخت مواجه می‌شدم و گاه احساس می‌کردم که به آخر خط رسيده‌ام، گفت: هميشه سعی می‌کردم که بهترين تصميم را بگيرم و البته هيچگاه به استعفا فکر نکردم.

وزير سابق کشور با اشاره به نحوه انتخاب به اين سمت و دوران فعاليت خود در وزارت کشور، اظهار داشت: برای اولين بار رئيس‌جمهوری در مرداد ۱۳۸۵ از من خواستند که استعفا بدهم و چون اين درخواست با مخالفت‌هايی در سطوح عالی مواجه شد و با مشرب مديريتی من هم مخالف بود، با آن موافقت نکردم.

وی در پاسخ به سؤالاتی درباره تغيير معاونان سياسی و امنيتی وزارت کشور، درباره واکنش خود به برکناری محمدباقر ذوالقدر، يادآور شد: در آن زمان من بر سر دو راهی بودم که يا بايد خودم از وزارت کشور کناره‌گيری می‌کردم يا اينکه با خروج آقای ذوالقدر موافقت می‌کردم و در نهايت با آنکه خروج وی را خسارتی برای وزارت کشور می‌دانستم، مصلحت کلی را در همراهی با تصميم دولت ديدم.

Copyright: gooya.com 2016