چهارشنبه 29 خرداد 1387

هشدار جبهه ملی ايران در باره اظهارات افراد بدون مسئوليت به نام جبهه ملی

هموطنان عزيز

در اين يک سال به ويژه در يک ماه اخير افرادی بدون مسئوليت روشن تشکيلاتی و حتا بدون وابستگی به جبهه ملی ايران درباره جبهه ملی و به نام جبهه ملی در رسانه ها سخن می گويند که غالبا با ناآگاهی و نارسائی اطلاعات خود اذهان را مغشوش می کنند وبه عبث می کوشند تا حيثيت اين سازمان را مخدوش نمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شخصی به نام جبهه ملی در صدای امريکا سخن می گويد که حتا در پاسخ دادن به سئوالی در مورد چگونگی رهبری جبهه ملی ناتوان است و اظهار می دارد که فعلا جبهه ملی ايران رهبر ندارد و در آينده رهبر خود را معرفی خواهد کرد. در حالی که جبهه ملی ايران يک شورای مرکزی ۳۵ نفری را برای هدايت اين سازمان برگزيده است و دارای يک هيئت رهبری پنج نفره انتخاب شده از طرف همان شورای مرکزی می باشد و اين هيئت تعيين کننده استراتژی جبهه ملی ايران است و رئيس اين هيئت که در عين حال رئيس شورای مرکزی می باشد رهبر جبهه ملی ايران است . صرف نظراز هيئت رهبری، يک هيئت اجرائيه هفت نفری انتخاب شده از بين اعضای شورای مرکزی اداره کننده تشکيلات و امور سازمانی و انتشاراتی و تعليماتی جبهه ملی ايرا ن می باشد. شخص مذکور در گفتگوی خود ادعای هشت سال رابط بودن بين جبهه ملی ايران و شاه را می نمايد که اين موضوع کاملا بی اساس بوده و قويا تکذيب می شود. شخص ديگری درهمان مصاحبه تلويزيونی مدعی عضويت در جبهه ملی ايران می شود و خود را علاقمند به جبهه ملی ايران قلمداد می کند ولی تحت عنوان پيشنهاد نوگرائی سنگين ترين حملات را نسبت به جبهه ملی ايران روا می دارد و نقطه نظراتی ابراز می کند که به طور کلی با اصول اعتقادی جبهه ملی ايران در تضاد است و نمی داند که نحوه انتقاد يا پيشنهاد در داخل يک سازمان روال ديگری دارد و کشاندن آن به رسانه های عمومی تنها حرکتی در جهت لطمه زدن به شان و حيثيت سازمان تلقی می شود و نه غير از آن. جبهه ملی ايران به اطلاع هموطنان عزيز می رساند که هم نحوه گزينش افراد از سوی برخی رسانه ها سئوال برانگيز است و هم بعضی اظهارات اين گزينش شدگان برنامه ريزی مشکوکی را نسبت به جبهه ملی ايران نشان می دهد.

۲۸ خرداد ماه ۱۳۸۷

هيئت رهبری وهيئت اجرائيه جبهه ملی ايران
عبدالعلی اديب يرومند – دکتر لقاء اردلان – مهندس عباس اميرانتظام – دکتر هرميداس باوند – دکتر علی رشيدی – غلامرضا رحيم – مهندس کورش زعيم - دکتر خسرو سعيدی – اصغر فنی پور – سرلشکر بازنشسته ناصر فربد – دکترمهدی مويدزاده - دکتر حسين موسويان

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار جبهه ملی ايران در باره اظهارات افراد بدون مسئوليت به نام جبهه ملی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016