دوشنبه 10 تیر 1387

پايان تکاپوی نمايندگان و تصويب ترکيب کميسيون‌های مجلس، تابناک

در نهايی شدن ترکيب کميسيون‌ها، تغيير کميسيون اسدالله بادامچيان، نماينده مردم تهران، جلب توجه کرده که از کميسيون فرهنگی به کميسيون اجتماعی منتقل و در آنجا، برای رياست کميسيون کانديدا می‌شود که موفق به کسب تنها شش رأی می‌شود. اين در حالی است که وی حتی برای نايب رئيسی اين کميسيون هم رأی نياورده است.

امروز رؤسای شعب مجلس شورای اسلامی برای نهايی شدن ترکيب کميسيون‌های يازده‌گانه مجلس تشکيل جلسه داده و اين ترکيب را نهايی کردند.
به گزارش خبرنگار «تابناک»، علی لاريجانی به رغم تصريح آيين‌نامه داخلی بر لزوم نداشتن عضويت رئيس مجلس در کميسيون، به عضويت کميسيون اصل نود درآمد تا اين کميسيون از حد نصاب نيفتاده و بتواند کار خود را آغاز کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در نهايی شدن ترکيب کميسيون‌ها، تغيير کميسيون اسدالله بادامچيان، نماينده مردم تهران، جلب توجه کرده که از کميسيون فرهنگی به کميسيون اجتماعی منتقل و در اين کميسون، برای رياست کانديدا می‌شود که موفق به کسب تنها شش رأی می‌شود.
اين در حالی است که وی حتی برای نايب رئيسی کميسيون اجتماعی هم رأی نياورد.

بادامچيان پيش از تغيير کميسيون و هنگام رأی‌گيری برای انتخاب رئيس کميسيون فرهنگی، تلاش کرد تا حداد عادل رياست اين کميسيون را بر عهده گيرد.

در ترکيب نهايی کميسيون‌ها، ميرتاج‌الدينی، نماينده مردم تبريز از کميسيون فرهنگی و آشوری از کميسيون امنيت ملی به کميسيون اصل نود مجلس منتقل شدند، در حالی که ميرتاج‌الدينی، نايب رئيسی کميسيون فرهنگی و آشوری، نايب رئيسی کميسيون امنيت ملی مجلس هفتم را داشتند. اما جهانگيرزاده، نماينده مردم اروميه نيز مانند مجلس هفتم در کميسيون امنيت ملی باقی ماند تا ترکيب اين کميسيون هم نهايی شود.

احمد ناطق نوری نيز در تعيين ترکيب نهايی کميسيون‌ها به کميسيون بهداشت و درمان پيوست و اميدوار رضايی که پيشتر برخی رسانه‌ها از احتمال انتقال وی از کميسيون بهداشت به اجتماعی خبر داده بودند، وی بدون ارايه هيچ‌گونه پيشنهادی، در ترکيب کميسيون بهداشت و درمان باقی ماند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پايان تکاپوی نمايندگان و تصويب ترکيب کميسيون‌های مجلس، تابناک' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016