چهارشنبه 12 تیر 1387

اسرائيل: ۴ ديپلمات ايرانی را جعجع، اعدام کرده است، انتخاب

خبرگزاری انتخاب - اسرائيل در گزارشی که در مورد چهار ديپلمات ايرانی به سازمان ملل ارائه کرده، گفته است که چهار ديپلمات ايرانی توسط نيروهای قوات لبنان کشته شده‌اند.

منابع آگاه اسرائيلی گفتند، اسرائيل در گزارشی که در مورد چهار ديپلمات ايرانی به سازمان ملل ارائه کرده، گفته است که چهار ديپلمات ايرانی توسط نيروهای قوات لبنان کشته شده‌اند.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از پرس.تی.وی، روزنامه «السفير» به نقل از منابع آگاه سياسی و اطلاعاتی اسرائيل و همچنين برخی از رسانه‌های اسرائيلی نوشت: «گزارشی که حزب‌الله لبنان در مورد سرنوشت رون آراد، خلبان مفقود شده اسرائيلی به ميانجی آلمانی ارائه داده، بسيار مستدل و با اطلاعات دقيق است و حزب‌الله در اين گزارش تمامی اطلاعات خود در مورد سرنوشت آراد را توضيح داده است. بنا بر اين گزارش، رون آراد به احتمال زياد درگذشته است».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سوی ديگر محافل سياسی و رسانه‌ای اسرائيلی فاش ساختند که در گزارش اسرائيل به دبيرکل سازمان ملل در مورد سرنوشت چهار ديپلمات ايرانی و يک همراه لبنانی آنها آمده است: «هيچ ترديدی نيست که نيروهای شبه‌نظامی قوای لبنان پس از ربودن چهار ديپلمات ايرانی آنها را اعدام کرده‌اند».

منابع اسرائيلی گفتند: «مشخص نيست که در گزارش اسرائيل، محل دفن چهار ديپلمات ايرانی مشخص شده يا خير».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسرائيل: ۴ ديپلمات ايرانی را جعجع، اعدام کرده است، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016