دوشنبه 24 تیر 1387

سردار رادان: خودروهای با سرنشين بد پوشش يا مزاحم نواميس ۲ ماه توقيف می‌شوند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس پليس تهران گفت: خودروهايی که سرنشينان آنها بد پوشش بوده يا اقدام به مزاحمت برای نواميس مردم کنند تا ۲ ماه توقيف می‌شوند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار احمدرضا رادان، امروز در حاشيه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: خودروهايی که سرنشينان آنها برای نواميس مردم مزاحمت فراهم کنند علاوه بر توقيف ۲ ماه خودرو افراد نيز به مرجع قضايی معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به برخوردهای نيروی انتظامی با آتليه‌های عکاسی فاقد مجوز گفت: آتليه عکاسی که مجوز فعاليت دارند خوشخبتانه بسيار با مشکلات کمتری مواجه هستند ولی آنهايی که فاقد مجوز هستند و يا در مکان‌های غيرمعمول فعاليت می‌کنند دچار مشکلاتی هستند که در اين زمينه پليس با مجوز قضايی وارد محل شده و برخورد لازم را با اين افراد انجام داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: بعد از برخورد پليس با آتيله‌ها عکاسی بدون مجوز ۸۰ درصد از اين مکان‌ها جمع شد.
رئيس پليس تهران با بيان اينکه در اجرای طرح هايی که از سوی پليس اجرا می شود عده‌ای سعی در زير سؤال بردن آن دارند، گفت: ما انتقادات سازنده را به جان می‌خريم و در زمينه رفع مشکلات خودمان اقدام می‌کنيم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اينکه شورای تامين با نحوه اجرای طرح امنيت اجتماعی مخالفت داشته است گفت: در هيچ جلسه‌ای در رابطه با طرح امنيت اجتماعی مخالفتی وجود نداشت.
رئيس پليس تهران با بيان اينکه به مردم قول داده‌ايم تا اجرای طرح امنيت اجتماعی مستمر باشد گفت: تا زمانی که نگرانی‌ها در زمينه مصاديق مرتفع نشود طرح ادامه می يابد.
وی ادامه داد: در بحث برخورد با اراذل و اوباش تا حدودی نگرانی‌ها مرتفع شد و در زمينه بد پوششی نيز مصاديق را بارها اعلام کرده‌ايم و تحت هيچ شرايطی تا مصاديق در تهران باشد از اجرای طرح کوتاه نمی‌آييم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اينکه چرا نيروهای پليس در زمينه برخورد با پوشش افزايش يافته است گفت: همانطور که اعلام شد از انتقادات سازنده استقبال می‌کنيم و يکی از انتقادات در زمينه کم بودن تعداد نيروهای پليس کمتر از مکان‌ها بود که موضوع را بررسی کرديم و لذا تعداد نيروهای پليس را افزايش داديم.
سردار رادان در مورد چگونگی اجرای طرح امنيت اجتماعی که ۲ شب پيش در تهران انجام گرفت گفت: در اين طرح که در زمينه دستگيری اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر بود که خوشبختانه ۴۳ نفر از اراذل و اوباش که در مرحله اول طرح متواری شده بودند دستگير شدند.
وی گفت: مکانی جهت فرار اين افراد وجود ندارد مگر اينکه خودشان را تسليم کنند و در اجرای طرح نيز ۹۰ درصد از اين افراد دستگير شدند.
رادان ادامه داد: در زمينه دستگيری فروشندگان مواد مخدر نيز ۷۰ درصد به اهداف مورد نظر رسيديم و افراد شاخصی در اين رابطه دستگير شدند
رئيس پليس تهران گفت: به مردم تهران قول می‌دهم که تا پايان سال با همکاری دستگاه قضايی نگرانی‌های آنها را در زمينه فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش مرتفع کنيم.
وی گفت: در طرحی که سال گذشته در زمينه برخورد مواد مخدر اجرا شد خودمان در زمينه برخورد رضايت نداشتيم که لذا امسال با هماهنگی بهتر اين کار را انجام می‌دهيم و به دنبال اين هستيم هزينه جرم برای اين افراد افزايش دهيم.
رادان رويکرد پليس تهران در سال جاری را افزايش امنيت برای بانوان ذکر کرد و گفت: اين اقدام را به صورت جدی ادامه ‌دارد.

Copyright: gooya.com 2016