چهارشنبه 26 تیر 1387

سردار جعفری: تمام تحولات داخلی و جهانی در تغييرات جديد سپاه لحاظ شد، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درک تغييرات جهانی و داخلی، پيش بينی آينده و نوع تهديدات دشمنان و آماده شدن برای مقابله با آن در تغييرات جديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحاظ شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه خبری استانداری آذربايجان غربی، سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری در آيين معرفی فرمانده سپاه شهدای آذربايجان غربی افزود: دشمنان ايران، جرأت تهديد مستقيم کشورمان را ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به اينکه تهديدات دشمنان عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران متنوع‌تر از گذشته شده است، افزود: آمريکا و رژيم صهيونيستی به ضعف خود در مقابل کشورمان پی برده‌اند و به همين دليل تحريم کشورمان در بخش‌های مختلف به دستاويزی برای آنها تبديل شده است.
جعفری اظهار کرد: تهديدات دشمن پيچيده‌تر از گذشته شده که به دنبال افزايش توان مقابله خودمان با اين تهديدات نامتقارن در بخش‌های امنيتی، سياسی، فرهنگی و نظامی هستيم.
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی يادآور شد: با تدابيری که انديشيده‌ايم تهديدات عليه کشورمان پيش‌بينی شده در نطفه خفه می‌شود که اين سياست و اولويت اصلی ماست که آن را با جديت دنبال می‌کنيم.
جعفری گفت: در طول ۳۰ سال عمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اين نهاد از همه مأموريت‌های محوله خود سربلند بيرون آمده و به دفاع از يکان کشورمان افتخار می‌کند.
وی با اشاره به اينکه ايران اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک ماليده و آن را به خاک ذلت نشانده است، افزود: اتفاق بزرگی که در سه دهه گذشته در ايران افتاد، دنيا را متعجب کرده است.
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار به دليل درماندگی در مقابل کشورمان به عراق و افغانستان لشگرکشی کرده و در برخی کشورهای همسايه نيز حضور يافته تا ما را در محاصره قرار دهد و عقب نشينی کنيم، ولی به حول و قوه الهی هر روز قوی‌تر از روز ديگر در مواضع خود راسخ تر هستيم.
وی ادامه داد: ايران پله‌های ترقی را به سرعت طی می‌کند و در مواضع خود مستحکم است که اين امر بعد ديگری از ارزش‌های انقلاب را به جهانيان نشان می دهد.
جعفری با اعلام اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کشورمان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مراقبت می‌کند، اظهار داشت: عده ای در کشورمان به صورت کاملاً شرم‌آورانه ادعا می‌کردند که در مقابل استکبار بايد عقب‌نشينی کنيم و اين جای تأسف دارد.
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اينکه پيام مقاومت، ايستادگی و استقامت ايران اسلامی در مقابل زورگويان و دشمنان به جهانيان صادر شده است، گفت: اين موضوع، ملل و برخی دولت‌ها را بر آن داشته که در مقابل آنها بايستند و اين امر در آمريکای جنوبی کاملاً مشهود است.
جعفری خاطرنشان کرد: اسلام راستين با مديريت و ابتکار و ارزش‌های واقعی احيا شده و در قالب انقلاب اسلامی ايران در حال ترويج است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع چنين انقلاب و ارزش‌هايی است.
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی يادآور شد: ارتقای سطح آمادگی نيروهای انسانی در انجام درست مأموريت‌ها، وحدت و يکپارچگی سازمانی، اتصال بسيجيان به بدنه رزم نيروی سپاه، تمرکز منابع و نيروی انسانی از ديگر اهداف تغييرات جديد در بدنه اين نهاد است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار جعفری: تمام تحولات داخلی و جهانی در تغييرات جديد سپاه لحاظ شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016