جمعه 14 تیر 1387

فرمانده کل سپاه: هر اقدامی عليه مراکز هسته ای شروع به جنگ تلقی می شود، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه گفت: نحوه پاسخ کوبنده و برنامه ريزی شده ايران به حماقت دشمنان، آنها را شگفت زده و برای هميشه پشيمان می‌کند.


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشيه يادواره حاج احمد متوسليان که پنج شنبه شب در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حمله به ايران گفت: درست است که آنها از نظر نظامی توان حمله به ايران را دارند، اما موضوع مهم اين است که آيا از اين حمله خود نتيجه هم خواهند گرفت يا نه.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به اقدامات پدافند غيرعامل و گسترده بودن در سراسر کشور، مجموعه های مورد اعلام دشمنان را محل‌هايی شناخته شده دانست و گفت: آنها بدانند که هر اقدامی عليه اين مراکز، شروع به جنگ تلقی شده و پاسخ ما آنها را پشيمان می‌کند.
جعفری با رد هرگونه تحرکات مرزی دشمنان برای چيدمان حمله به ايران گفت: البته آنها می دانند که هر حمله زمينی به کشورمان عملا غير ممکن است و جنگ ۳۳ روزه نيز نشان داد که نيرويی چون حزب الله می تواند آنها را زمين‌گير کند، پس می‌دانند که ايران چه قدرت رزمی زمينی دارد و لذا ما جرات آنها برای حمله زمينی را بسيار کم می‌دانيم.
فرمانده کل سپاه اضافه کرد: البته ممکن است که آنها به فکر حمله موشکی يا هوايی باشند که نحوه پاسخ کوبنده ايران مشخص و برنامه ريزی شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده کل سپاه: هر اقدامی عليه مراکز هسته ای شروع به جنگ تلقی می شود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016