چهارشنبه 2 مرداد 1387

علی مزروعی: ائتلاف اصولگرايان و اصلاح‌‏طلبان در انتخابات معنا ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ايران اسلامی ائتلاف ميان اصولگرايان و اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری را بی‌‏معنا خواند.

علی مزروعی در گفت وگو با خبرنگار «ايلنا»، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر ائتلاف اصلاح‌‏طلبان و اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوری، اظهار داشت: کسانی که در گذشته اصلاح طلبان را مرده خوانده و معتقد بودند دم مسيحايی نيز قادر به زنده کردن اين جريان نيست ، چگونه صحبت از ائتلاف می‌‏کنند. به طور کلی نبايد اظهارات مبنی بر ائتلاف دو جناح سياسی کشور را جدی تلقی کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ايران اسلامی با بيان اينکه جناح بندی‌‏ها، بر اساس ذوق و سليقه نبوده است، ادامه داد:اگر خود را اصلاح طلب می دانيم، اين واژه ريشه در عقايد و افکار ما دارد و نامگذاری جناح محافظه‌‏کار نيز بر اين اساس بوده است.
وی با تاکيد بر اينکه ضرورتی برای ائتلاف ميان دو جناح سياسی کشور وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ضرورت حضور دو يا سه جريان فکری سياسی در کشور احساس می‌‏شود.تصور نمی‌‏کنم برای يک هدف سياسی مانند انتخابات رياست‌‏جمهوری، نياز به اتحاد اين گروه‌‏ها باشد و از سويی اگر اختلاف تفکر نبود، نيازی به جناح بندی و رقابت احساس نمی‌‏شد.
مزروعی با تاکيد مجدد بر غير راهگشا بودن ائتلاف اصلاح‌‏طلبان و اصولگرايان در انتخابات رياست‌‏جمهوری، گفت: اين کار به صلاح کشور نيست و هر جريان فکری بايد به طور مستقل به معرفی کانديدا بپردازد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی مزروعی: ائتلاف اصولگرايان و اصلاح‌‏طلبان در انتخابات معنا ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016