پنجشنبه 3 مرداد 1387

هاشمی، سرپرست وزارت کشور: برای وزارت اعلام آمادگی کرده ام، نظر مجلس به من مثبت است، مهر

سرپرست وزارت کشور گفت برای تصدی پست وزارت کشور اعلام آمادگی کرده و تدوين برنامه های خود را در دست تهيه دارد.
به گزارش خبرنگار مهردر ياسوج ، سيد مهدی هاشمی در حاشيه افتتاح سامانه ملی کنترل و نظارت بر طرحها و پروژه های عمرانی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سئوال که آيا شما از سوی رئيس جمهور به عنوان وزير کشور معرفی خواهيد شد يا خير گفت :

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تصميم قطعی را رئيس جمهور می گيرد و اعلام می کند ولی بنده آمادگی خود را به وی اعلام کرده ام وهمچنين برنامه هايم در اين رابطه در حال تهيه و نهايی شدن است ولی هنوز کامل نشده که در صورت کامل شدن به رئيس جمهور، مقامات مربوطه دولت و نمايندگان مجلس ارائه خواهم کرد.

وی در پاسخ به اين سئوال که نظر نمايندگان مجلس به شما برای تصدی گری پست وزارت کشور چيست گفت : نظر نمايندگان در قبل و اکنون به بنده مثبت است، ولی اينکه اين نظر مثبت به رای اعتماد منجر شود يا خير به تشخيص نمايندگان بستگی دارد.

هاشمی همچنين در خصوص تغيير استاندار سيستان و بلوچستان گفت : اين تغيير به خاطر سفر استانی به تعويق افتاد ولی در هفته آينده استاندار معرفی خواهد شد.

سرپرست وزارت کشور همچنين در خصوص تغيير استاندار کهگيلويه و بويراحمد نيز گفت : با بررسيهای انجام شده شرايط به گونه ای نيست که تغيير يا جابجايی درسطح مديران کلان اين استان ايجاد شود اما ما با جابجايی در سطح مديران ميانی اگر اشکالاتی را ببينيم اصلاح می کنيم.

هاشمی افزود: ما در تغيير و جابجايی استانداران به دوموضوع اصلی توانايی فرد و شرايط محيطی توجه می کنيم.

وی همچنين در خصوص افتتاح سامانه ملی کنترل و نظارت بر طرحها و پروژ های عمرانی کشور گفت : با افتتاح اين پروژه ۲۱۰۰ نفر از مسئولين کشور به آن دسترسی دارند ولی ما پيش بينی کرده ايم که اين دسترسی وسيع تر شود و با تاکيد رئيس جمهور بايد زمينه ای فراهم شود تا مردم نيز به اين سايت دسترسی پيدا کنند.

هاشمی افزود : در اين سامانه که طراحی آن حدود يک سال و نيم به طول انجاميد نوع پروژه ها، زمان شروع ، خاتمه، اعتبارات پروژه ها و همچنين پيشرفت پروژه ها ارئه شده است. در واقع، اين طرح گزارش کامل و دقيق و شفاف از پروژه ها را ارائه می دهد.

دکتر احمدی نژاد نيز به هنگام افتتاح اين پروژه گفت : ما در حال حاضر ۱۷ هزار و ۷۹۸ پروژه عمرانی داريم که در قالب ۶۸ هزار و ۶۵ طرح در دست اجرا است.

Copyright: gooya.com 2016