دوشنبه 7 مرداد 1387

احمدی نژاد در گفتگو با ان. بی. سی: تغيير رويکرد آمريکا در برابر ايران با پاسخ مثبت تهران روبرو می شود، مهر


دکتر محمود احمدی نژاد در بخشی از گفتگوی امروز دوشنبه خود با شبکه "ان.بی.سی" آمريکا گفت: اگر آمريکا با تغيير رويکرد خود يک قدم جديد در زمينه مذاکرات هسته ای بسوی ايران بردارد ، پاسخ مثبت تهران را دريافت خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری اسلامی ايران در مصاحبه با تلويزيون آمريکايی ان بی سی درباره روابط ايران و آمريکا گفت: ما شاهد رفتار جديدی از سوی آمريکا و مقامات آن در روزهای اخير بوده ايم و سوال من اين است که آيا اين رفتار جديد از در پيش گرفتن رويکردی جديدی ناشی می شود؟

وی ادامه داد: اگر آمريکا رويکرد جديدی در پيش گيرد ما با شرايط جديدی روبرو خواهيم بود وپاسخ ما به رويکرد جديد مثبت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، اين مصاحبه قرار است در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه به وقت گرينويچ روز دوشنبه در برنامه خبری شبکه ان بی سی از اين شبکه پخش شود. اين مصاحبه که درتهران انجام شده را "برايان ويليامز" از طرف شبکه خبری ان بی سی انجام داده است.

خبرگزاری فرانسه درخبر خود اشاره ای به ساير محورهای مصاحبه رئيس جمهوری ايران با اين شبکه خبری آمريکايی نکرده، اما به نشست هسته ای هفته گذشته نمايندگان ايران و غرب در ژنو اشاره کرد و مدعی شد : اين اظهار نظر احمدی نژاد در حالی است که برخی کشورهای غربی از تعيين ضرب الاجل برای ايران در اين نشست خبر داده اند.

Copyright: gooya.com 2016