شنبه 5 مرداد 1387

احمدی نژاد: سرعت پيشرفت ايران دنيا را خيره کرده است، مهر

مشهد - خبرگزاری مهر : دکتر محمود احمدی نژاد گفت: امروز سرعت پيشرفت ايران برای دنيا خيره کننده است.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد ، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح خط توليد بدنه و رنگ کارخانه ايران خودرو خراسان رضوی افزود : ملت ايران هميشه در زمينه های علمی، فرهنگی و افتصادی در جهان پيشگام بوده است اما طی ۴۰۰ سال اخير ۲-۳ دولت سست و بی هويت باعث شده اند که از دنيا عقب بيفتيم.

وی افزود : اما امروز ما با سرعت می خواهيم اين فاصله را کم کنيم و به جايگاه برتر در دنيا دست يابيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه همه خشم قدرتها از همين اراده ماست، گفت : آنها تلاش می کنند ضعفهای ما را برجسته کرده و پيروزيهايمان را کوچک نمايش دهند.

رئيس جمهور با اشاره به اينکه امروز ايران از مرز نيازها گذشته و در عرصه بين الملل در پنج زمينه بازارهای صنعتی را فتح کرده است، خاطرنشان کرد : ما امروز در صنعت سد سازی، احداث کارخانه سيمان، توليد تراکتور و ماشين آلات کشاورزی، ساخت نيروگاهها و صنعت خودرو سازی حضور بسيار قوی، با برنامه و مؤثری را در بازارهای جهانی داريم.

وی با بيان اينکه در اين ميان در زمينه صنعت خودروسازی بيشترين ارزش افزوده را شاهد هستيم از افزايش تقاضا برای حضور خودروسازان ايران در کشورهای مختلف دنيا خبر داد.

دکتر محمود احمدی نژاد اضافه کرد : ايجاد کارخانه ايران خودرو خراسان رضوی از اين جهت خوشحال کننده است که کاری بسيار بزرگ توسط جوانان ايران به انجام رسيده است.

وی با تقدير از نحوه مديريت اين مجموعه اظهار داشت : بسيار خوشحال شدم وقتی مسئولين اعلام کردند ميانگين سن ۳ هزار نفر نيروی انسانی که اينجا کار می کنند ۲۶ سال است و اين به معنای اميد به آينده و انجام کارهای بسيار بزرگتر است.

وی از وزارت صنايع خواست برای اين مجموعه عظيم، مأموريتهای بزرگ تعريف کنند.

رئيس جمهور همچنين خواستار توجه به توليد خودروهای تجاری شد و گفت : طبق برنامه ۶۰۰ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی می بايست نوسازی شوند که اين امر نيازمند ايجاد تمهيدات لازم توسط وزارت صنايع است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: سرعت پيشرفت ايران دنيا را خيره کرده است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016