پنجشنبه 10 مرداد 1387

آيا اجماع بين المللی عليه حکومت اسلامی شکل گرفته است؟ ناصر مستشار


رژيم اسلامی حاکم برايران مدتهاست که با راه اندازی کارزار فريبکارانه (انرژی اتمی حق مسلم ماست) می خواهد به سلاح های اتمی دست بيابد اما اينک همه نيرنگ های آخوندها به شدت با بن بست جهانی مواجه شده است.
رژيم اسلامی می خواست همه سياست های موذيانه کسب سلاح اتمی را زير شعار "محو کشور اسرائيل" پيش ببرد تا مسلمانان جهان را بدنبال خود داشته باشد که با اعتراض جهانی ازهر دين ومسلک روبرو گرديد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رهبران اکثر کشورهای بزرگ جهانی يکی پس از ديگری در پارلمان کشور اسرائيل حضور يافتند ودر برابر نمايند گان مردم اسرائيل متعهد گرديدند تا آخرين لحظه از موجوديت کشور اسرائيل دفاع کنند!
در جريان اين اجماع بين المللی، که برای ابراز پشتيبانی کامل نسبت به کشور اسرائيل صورت گرفت، نظام حاکم برايران بامديريت ماجراجويانه احمدی نژاد در جهان به شد ت منزوی گرديد تا آنجا که قطعنامه ها يکی پس از ديگری عليه جمهوری اسلامی صادر شد .
شخص احمدی نژاد که خود را در داخل و خارج به شدت مطرود ومنزوی احساس می کرد، برای آنکه بتواند ادعای محبوبيت کند، با ترفندهای دروغين و مشمئز کننده ای چون ادعای عکس گرفتن با فرمانده ارشد امريکائی در عراق ، و يا ابراز حمايت راننده سعيد جليلی در ژنو از حکومت اسلامی را پيش کشيد که آنقدر آبرو باخته بود که بلافاصله باعث خنده و تمسخر ناظران سياسی در داخل و خارج گرديدد!
در همين جا بايد گفت که اگر رهبران کشورهای قدرتمند جهان هستند که با کشور اسرائيل اعلام همبستگی می کنند، اما با احمدی نژاد چند نفر راننده و مترجم و کودک خردسال در نيويورک ابراز دوستی دارند. (تازه اين هم به ادعای خود احمدی نژاد – و گرنه چگونه ممکن است که آن کودک خردسال آمريکائی هنگام عبور کاروان اتومبيلهای احمدی نژاد از خيابانی در نزديکی مقر سازمان ملل در نيويورک، با انگشت او را به مادرش نشان دهد و فرياد "محمود، محمود" برآورد؟ اصلا چگونه ممکن است فردی که با اتومبيل در حال عبور است، سخنان يک کودک خردسال در پياده رو خطاب به مادرش را بشنود؟)
اينک مدتهاست که کشورهای جهان از جمهوری اسلامی ايران به عنوان حکومتی شرور ياد می کنند - تا آنجا که به ورزشکاران ايرانی رواديد نمی دهند و باشگاه های بزرگ جهان حاضر نيستند در برابر تيم فوتبال ايران، حتی مسابقه دوستانه برگزار کنند!
گذرنامه ايرانی از رديف آخر، پس از گذرنامه افغانستان در مقام دوم قرار گرفته است.
تمام مبادلات اقتصادی در زمينه های صادرات و واردات با گرانترين قيمت صورت می گيرد ونقل و انتقال ارز به ايران بلوکه شده است.
نام ايران که همواره بعنوان سرزمينی تاريخی وفرهنگی بر سر زبانها بود هيچگاه در طول تاريخ اين چنين بد نام نشده بود. اما حکومت اسلامی با افتضاحاتی که احمدی نژاد به بار می آورد ـ نام نيک کشور ايران را به شد ت آلوده کرده است!
اما پر روئی شخص احمدی نژاد پايانی ندارد وهر روز با اصطرلابی که می اندازد، مضحکه خنده دار ديگری را کشف و تقديم جهانيان می کند که آخرين آن ـ رساندن ايران به مقام نخست در همه زمينه های جهانی می باشد.
کارهای احمدی نژاد آنقدرخنده دار است که حتی مرغ پخته نيز از گفته های او خنده اش می گيرد.
متاسفانه ملت ايران بايد به اجبارزير رياست و حاکميت اينگونه اشخاص بی مسئوليت تن به زندگی خفت بار بدهد و هميشه در برابر خود و جهانيان شرمسار بماند که اين گونه افراد هستند که خود را سخنگوی آنان معرفی می کنند!
دوران رياست جمهوری احمدی نژاد لکه سياهی در تاريخ ملت ايران باقی خواهد ماند وهيچگاه از پيشانی تاريخ اين مردم پاک زدوده نخواهد شد، مگر اين که نيروهای سياسی ايرانی در پيوند با همه احزاب وسازمانهای مترقی، در يک اعتراض سراسری در داخل و خارج، از او سلب حيثيت واعتبار سياسی بعمل بياورند!

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيا اجماع بين المللی عليه حکومت اسلامی شکل گرفته است؟ ناصر مستشار' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016