جمعه 11 مرداد 1387

مهدی کروبی: تهديد به عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب اعتماد ملی با بيان اينکه " يک جريان از اينکه در انتخابات شرکت نکند، ناراضی به نظر نمی‌‏رسد" گفت: تهديد به عدم شرکت مشکلی را حل نمی کند، چراکه معلوم نيست نتيجه آن چه خواهد شد.

به گزارش «ايلنا» ، مهدی کروبی در آخرين نشست شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، افزود: طرح اين گونه مسايل، دستاوردی ندارد و در حال حاضر فقط حضور گسترده مردم، کليد حل مشکلات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به وضعيت فعلی کشور،ضرورت پويايی و تحرک بيشتر حزب متبوعش را ياد آور شد و تصريح کرد:در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی، شاهدحاکم بودن شرايط مختلفی بر کشور بوديم و امروز نيز با توجه به فراهم شدن موقعيت بی نظير قيمت نفت، ضرورت دارد تا برنامه‌‏ريزی‌‏ها به گونه‌‏ای باشد که شاهد حرکت شتابان کشور به سمت توسعه پايدار و همه جانبه باشيم.
کروبی با ابراز خرسندی از فعال شدن کانديداها و هوادارانشان در سراسر کشور ، اظهار داشت: حضور کانديداهای مختلف در صحنه، ضمن آنکه موجب ايجاد فضای رقابتی می شود، زمينه برگزاری انتخابات آزاد و سالم را نيز فراهم می کند.
کروبی خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، تصريح کرد: ما با هيچ کس دعوا نداريم و همه دقت داشته باشند که از بيان مطالب تحريک آميز خودداری نمايند.
وی در ادامه افزود: از تخريب و تحقير سايرين خودداری شود ،چراکه علاوه بر مسوليت شرعی، موجب آلوده شدن فضای انتخاباتی می‌‏شود. همه به کار حزبی و تشکيلاتی خود مشغول باشيم و از ورود به تنش ها خودداری کنيم.
کروبی ياد آور شد: امروز بايد با همفکری عقلا و بزرگان به دغدغه اصلی‌‏مان يعنی چگونگی برگزاری انتخابات بپردازيم و اينکه، چگونه بتوانيم از سد نيروهای غيبی عبور کنيم.
دبير کل حزب اعتماد ملی در پايان با نامطلوب خواندن برخی مباحث و عملکردها، از همه فعالان اصلاح طلب خواست به مسوليت خود عمل کرده و از طرح مباحث غير واقعی خودداری کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: تهديد به عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی کند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016